Benim damak zevkime pek uymadı sanki. Latte daha güzel.

Benim damak zevkime pek uymadı sanki. Latte daha güzel.

Hala daha içiyorum.
Onun kıymetini ve değerini bildiğim için bir kahve içmek için 30km yol yapıyorum.
Hayatın güzelliklerini göz ardı etmemem gerektiği konusunda bilgi sahibiyim.
Güzel şeylerin kıymetini ve değerini iyi bilirim.
Fakat gözlere sokmak içinde uğraşı içine girmem.
Nereden nereye gidiyorsun bu kahve için onu merak ettim
İzmir’de Karşıyaka’dan Foçanın bir köyüne gidiyorum.
Cevap
20Cevap
ben seviyorum evet
süt ile yapılmıştır ondan kötüdür. hatta iğrenç oluyor.
sadece yaparsan güzel daha önce iki çeşidinide tatma fırsatım oldu.
Ben de hiç sevemedim
Ben içemedim yalnız değilmişim
Güzel ama böyle türk kahvesinin muadili gibi yani tadı asla bir Türk kahvesi olamaz..
İçtim de fazla tatlı ya 3ü1 aradanın türk kahvesi fincanına konulmuş hali gibi
acı kahveleri pek sevmediğim için tam benlik içiyorum sürekli
Menengiç kahvesini tavsiye ederim Bir de onu dene
Daha mı iyi sence
Ben seviyorum tadını
Süt ekleniyor içine
bu aralar önüne gelen bir şey çıkarıyor zaten kahve severim
İçebildiğim tek kahve ☕️
dibek cok tercihim değil ama içiyorum arada
Güzel bence normal kahveden
Tahmin var burada müthis dibek yapıyorrr
Tahmis*
Ben içtim baya iyiydi
İçmiştim fakat tadı güzel değildi
İçtim. Ama favorim değil tabii😄
Ben de içmedimm. Hatta türk kahvesi bile sevmedim
Tadına bakmıştım ama beğenmedim
begendim ben geleneksel seylerin hastasiyim
Latte'den daha güzel bence
İçtim pek brnlik değil
Evet
Yumuşak içimli evet ama latte daha çok uyuyor damak zevkime
Bunun içindeki bir aroma bana sert geliyor adı ne bilmiyorum, ondandır içemiyorum
Kakuleli ve zencefilli kahve var mesela o da dibekte öğütülebilir onun tadı da çok iyi oluyor en sevdiğim kahvelerden biridir tavsiye ederim
Buzlu lattede bazen hakiki kahve kullanılmıyor ondan tadı garip gelebiliyor bazen bunun için her zaman evde kendim yapmayı tercih ederim
Zencefil tadını sevmiyorum. Kakuleli olabilir, farklı lezzetlere açığım. Aöa zencefil ııh
Dibekle latteyi de kıyaslamazsın ya
Güzel tadı var
Beğenirim de aramam
Beğenmedim
Bayılırımm
Klasik tercihimdir
Içtim ve beğenmedim
Orijinal bir tat bence
Beğendim güzel
beğenmedim
Bikere içtim sadece
Hoşuma çok gitti benim şahsen
Evet iyidi önceden
Ehh ya
Sevmem
Mükemmel bir tadı var
İçmedim içenlerin düşüncesi nedir?
içmedim
Heee sen?
Evet güzel
İçtim sevmedim.
Türk kahvesi gibi
Kahve sevemiyorum
Menegic daha güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?