Latte genelde şekerli oluyormuş galiba. Şekersiz latte istemek saçma mıdır?

Yine bir şeyi kafama taktım kcmcm

Latte genelde şekerli oluyormuş galiba. Şekersiz latte istemek saçma mıdır?
Cevapla