Kendi yaptığınız kahve kötü bile olsa size 'lezzetli' gelir mi?

Bir acı kahve yaptım zehir gibi ama ben yaptım benim tasarımım o yüzden harika haha☕🙏👻
Kendi yaptığınız kahve kötü bile olsa size lezzetli gelir mi?
Kendi yaptığınız kahve kötü bile olsa size 'lezzetli' gelir mi?
Cevapla