Bir acı kahve yaptım zehir gibi ama ben yaptım benim tasarımım o yüzden harika haha☕🙏👻


yarım kilo şekeri basar tatlıya çevirir yine de içerim
Süper
Yorgunluk kahvesi ayrıdır
Güzel
Cevap
27Cevap
gelmez.
İnsan kendi yaptığı her şey bı farklı lezzetle geliyor
Dimi
Ben YouTube den bakarak yemek yapıyorum hiç kimse yemiyor 2 gün kendi yaptığımi yiyorum
Kahve içmem. Çay üzerinden söyleyeyim. Kendi yaptığım çay kötü olsa bile bu kötü derim. İçmem daha
Benim yaptığım hersey bana özel ve güzeldir. Kötü olma ihtimali yok diyormusum fazla ukala olur ahah
40 yıl hatırı olan kahve 40 yıl olmasa umursamam.
Vay be
Ben genelde güzel yapıyorum, kötü olsa da içiyorum.
Kendime karşı bu tür konuslarda çok eleştirel yaklaşıyorum çok sert eleştiriler yapıyorum 😄
Yok valla gelmez 😄Afiyet bal olsun çiçeğim
Çiçek görüntüsü bile iç açıcı görünmüyor bunların 😐
Bende tam tersi lezzetli bile olsa bana kötü geliyor
Kahvenin içinde kücücük bir adam bulsan ne yaparsın peki onu da içer misin?
Yok be ne ise odur olmadıysa da kabul etmek gerekir bence
Gelmez. Kötüyse kötüdür
Mis gibi gelir hem de
Yok ya iyi değilse değil der içmem
Hayır kötü değişmez kötüdür
Gelmez kötüye kötü derim içmem
Midem bulanır, ama siz Türk kahvesi yapınça köpü az olursa tükür içine al sana bol köpüklü kahve
Hayır canım kötüyse kötüdür 😅
Kötüyse kötü gelir döker yeniden yaparım
Asla lezzetli gelmez 😂
Bal olsa bile kötü gelir mdmd
Kötüyse o kötüdür içmem
Kendimi kandıramam
Gelmez kötü olmuşsa kötü olmuştur..
Kendim içemediğim kahve kötü olamaz
Makine yapıyor zaten ashshs
Evette seninkide başka keyifli olur
Gelmez kötüyse kötüdür
Kötüyse kötü gelir ama israf olmasın diye içerim.
Hayır kötü olursa kötüdür
Kötüyse kötüdür icemem
gelmez
Senin kahven içilir 🌹🌼
Güzelmiş kahve cano
Gelmez ama içerim
Evet geliyor.
Hayır gelmez
Hayır
Kahveyi sevmem ama güzel yaparım...
Asla 😅
E tabii ki ben yapmışım sonuctaa
Gelmez
Ben kahveyi yapmam, makine yapar
Hayır gelmez
Kötü, kötüdür.
Gelmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar