
İlk defa bu kadar geç içtim kahvemi, çok yoğun geçiyor bu ara, tabi öğretmenin yardımcı olunca 🤪ay çok yoruldum yaa

İlk defa bu kadar geç içtim kahvemi, çok yoğun geçiyor bu ara, tabi öğretmenin yardımcı olunca 🤪ay çok yoruldum yaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Hayret sen heç kalmışsın 😀 ben kahvaltıdan en az yarım saat sonra içiyorum
Ya evet tanıyan nasıl biliyor bugün böyle oldu geç oldu fırsat bulamadım
Olsun açığı kapatırsın
Kapatmam lazım,:))
☕☕☕☕
😊🙏
Afiyet olsun Nadiyeee😍 Her sabah saat 20 da ilk kahveyi içiyorun ben de.
Teşekkür ederim
Yaw sabah 10 da yazacaktım 20 da olmuş 🤣🤣
Anladim anladım 😀
😀 Bak şimdi seninle konuşunca canım yine kahve istedi, bir Türk kahvesi yapıp içeyim😉
Benimde istedi ama saat çok geç
Evet yaa geç ama dayanamıyorum, içicem bir kahve, karşılıklı içtiğimizi hayal ederek. Hatta yarısını senin için içeyim ☺️
Kimsin acaba sen 😀
Aaa eskiden çok sohbet ederdik seninle dur gizliden çıkayım dur
Aaa evet. Radyo spikeri gibi konuşansin sen değil mi?
Yok yaa o kadar düzgün olmayabilir konuşmam🤣 ama yine de kuarllara uygun yazarım, dikkat ederim
*kurallara
Eskiden bir dönem sürekli muhabbet ediyorduk, belki hatırlarsın
Bir İstanbul sabahından günaydın diyen değil mi 😀
Yook İstanbul'da değilim, sanırım başka bir arkadaşla karıştırdın.
Ama yıllardır sana yaptığım her yorumda mutlaka kahveye değiniyorum, kahve aşığı olduğunu bildiğim için
Farkındayım teşekkür ederim
Günaydın Nadiyeee, haydi kahve vakti geliyor, afiyet olsunn.
Sabah ve akşamüzeri
Bende erkenden içerim normalde ama bugün böyle oldu
Uyandığım saate bağlı şimdi içeceğim..
Sabah 8 15 de başladım içmeye😀😀
Gözümü açınca.
şimdi bitti ama nescafeydi
Öğlen içiyorum..
Öğlen
Saat 10 da
1 4 10
İçmiyorum
Birazdan gömücem
Uyanır uyanmaz
icmiyorumm
Tadı acı gibi diye mi?
@proboyman yooo sekeri doldursam bile oyle.. hic bir kahveyi sevmiyorum
5 te