8-10 arası içenlerdenim. ☕️

06.00 - 08.00
08.00 - 10.00
10.00 - 12.00
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
8-10 arası içenlerdenim. ☕️

Merhaba…
Kahveyi önce çok seviyordum ve her gün içiyordum uzun zamandır içmiyorum doğru dürüst soğudum.
Cevap
5Cevap
10.00 ve 12.00 arasında içiyorum. Kahvaltımı yaptıktan sonra oluyor genelde.
Ne zaman kalkarsam ama genellikle b şıkkı oluyor :D
Sabah 8 gibi uyanınca
Kahve içmem sabah çay içerim 😄 akşam saatlerinde bol köpüklu türk kahvesi içerim.
Tam 8de içiyorum. Sonra çalışmaya başlıyorum
Çok sık içmem, içersem öğleden sonra tercih ederim Türk kahvesini.
kahve içme alışkanlıgım yok , hele sabah kahvesiyle aram hiç yok
Genelde 8-10 arası içerim
Kahvaltı sonrası genelde 11- 12 arası.
İçmiyorum.
Para gider. 😂
Kahve sevenlerden değilim 🤷🏼♀️
Kahvaltıdan sonra saat 10
Saat 9 gibi.
9-10 arası
Oglene dogru
9 10 gibi içerim.
Sabah 7 / 7.30 arası
uyandığımda içiyorum bu saatte
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?