
Filtre kahve, daha uzun süre demlenir ve daha ince bir öğütme seviyesi kullanılır. Bu demleme yöntemi, kahvenin daha az yağlı ve daha az asidik olmasını sağlar.

Filtre kahve, daha uzun süre demlenir ve daha ince bir öğütme seviyesi kullanılır. Bu demleme yöntemi, kahvenin daha az yağlı ve daha az asidik olmasını sağlar.
Kahve olmadan bir hayat düşünemiyorum Tabii ki de hatta son bir hakkım daha var Yaklaşık 5 dakika sonra bir kahve daha içeceğim kahveni Bence her hali güzeldir ama Türk kahvesinin yeri çok ayrıdır🤭🤭😊
Cevap
21Cevap
afiyet olsun içerim
Türk kahvesi kalmamışsa ve canım çok kahve çekmişse tüketirim
epeydir parasızlktan içemiyodum diyodu ya, şabanda bi ayyaş :)
Hayır pek sevmiyorum kahve türlerini sadece arada Nescafe
Evet. Filtre espresso ve Türk kahvesi içerim sadece
Bazen Starbucktan aliyorum sütlu, evde hic yapmadim, genelde Türk kahvesi icerim evde.
Bayılırım tüketmeye 😀
🤣🤣
Kahvenin her cesidini severim 😋😋☕️
Sofra altı senin mi
😂evet
Bizde de dar bundan 😂
Ne zaman aldın bunu 😂
Çok oldu 🤣
Bizim balkonda mı gördün acaba 😂
Yok kimsenin örtüsünü almadım 🤣
Bundan başka örtü var mı 😂😂
Sofra örtüsü merakın mı var 😂Var krem rengi var bi de bunun mesela
Dikkatimi çekti fantazim yok valla 😂😂😂 kahverengi çizgileri mı var
Mavilerin yerine krem çizgiler var işte 😅
Ha ha bundan yok çok şükür 😅😂
Aynısından bulucam 😅
Buldum 😂😂
Arada sırada , severek değil ama
Sevilir ya. sevilmez mi, aromalı
Severim tüketirim
Sert kahve çeşitlerini içemiyorum maalesef
Beni kendime getiren tek içecek
Evet tüketiyorum
Tüketiyorum evet en sevdiğim kahve çeşitlerinden.
En çok filtre ve espresso kahve severim.
Sevemiyorum filtre kahveyi
Kahve olarak tükettiğim tek tür.
Ayip yaaa ayipp , nick'inin hakini ver 🤣😝
@wkertenkele tek bir şeye odak göstermem mi ayıp. İstikrarlı bir bireyşm, kıymetimi bilemedin😀
Bana yaziklar olsun o zmn.. gidimm de uzuliim az 😪
@wkertenkele az üzül ama. Üzülürüm yoksa.😢
tamam 2 dk yeter mi 🙄🙄
Snr gidip bi kahve icim de kendime gelimm 😇😋
@wkertenkele akıllı kadının hali bi başka👏
Eheeehe 😇😝
Yok ya ben genelde Nescafe falan içiyorum
sert kahve sevmiyorum genelde soğuk kahve
Birazdan içicem
Afiyetler 🌸
Hiç içmedim.
Sen anca dut ye
Sus konuşma. Gel topla hahaha
Bu ne bu geçen yıldandır. Fake bu🤣
Sağ alt köşede tarih saat yazıyor kör gözüne senin... hahahahah
Pardon 😂
Puhhhh
🤪
Bana şekerpareden reçel yapan mı
Reçelde o kadar beceriksizim ki. Dut toplayanı bulmam daha kolay
Bidaha puhhh De yiri
Dut toplayabilir miyim
Git topla hadi
Tüketmediğim bir gün yok ki
Acı oluyor
Hiç güzel deyil
Severim
Evet
Kahve sevmem
Fazlasıyla.
pek degil
Tüketmiyorum
tüketmiyorum
Hayır zatarlı
tüketmiyorum
☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?