İçine Allah ne verdiyse koymuşlar hayatımda ilk defa yedim arkadaşlar Allah affetsin beğenmedim kahveye de hiç yakışmıyor 🤮

İçine Allah ne verdiyse koymuşlar hayatımda ilk defa yedim arkadaşlar Allah affetsin beğenmedim kahveye de hiç yakışmıyor 🤮

Senin de zevklerimiz ne kadar benziyor birbirine. Ben o kadar çikolatayı çok severim ki her türlüsünü yerim ama Dubai çikolatasını ben de beğenmedim. Yani bir artısını falan görmedim. O fiyata satılmasına rağmen ve o kadar abartılmasına rağmen kesinlikle güzel bir yanı yok.
Aynen vallahi 🌸
Bunu bende sevmedim bizim ağzımız bozuk sanırım :)
Aksine ağzının tadını bilen insanlar herkesin abarttıgini beğenmez
:) ülkerin fıstıklısı bundan iyi
Teşekkür ederim 🙏🏼
Ben yapı olarak çok popüler olan bir şeyi beğenmiyorum. Herkeste olan şeyin bende olması tatmin etmiyor. O kadar çok reklamı yapıldı ki. Normalde fıstık severim ama görmekten tiksindim. Kahveyi de sade acı severim. Kahvenin tadını almak isterim.
Aşırı şekerli ve tatlılar kahvede iyi bir eşlikçi olamaz.
Dubai çikolatası yemedim hiç tadı nasıl bilemem. Ama aşırı tatlı ve şekerli olacağını düşünüyorum.
Düşündüğün gibi 🌸
Cevap
16Cevap
ben dubai çikolatası ve kahve çok severim
gunaydin canim ahahahah ben bir kere yedim oda bir isirikti cok begenmedim baya bildigin cikolat yani abartılacak bir seyi yoktur daha da yemedim zaten idare ediyordu tadi kahveyle hic denemedim kahveyle kotu olmus olabilir belki ahsbhahshb
Günaydın aşk aynen hiç abartilcak biseyi yok vallahi 💚
Dubai çikolatası kahveye değil insanlığa yakışmıyor...
Sahte mutlulukla avunan insanlara gerçekten acıyorum, ACIYORUM yani!
Haaa metamfetamin içmissin haa çikolata yemişsin aynı şey sadece #MADDE ikisi de sarhoş ediyor kafa bozup, zehirliyor...
Geçmiş olsun
bence yakışıyor seviyorum ama yedikten sonra bi tuhaf oluyor aşırı şekerli. bir daha canım çikolata falan istemiyor
Tahin de varmış içinde ben tahin sevmeyen insan bunu unutup yiyince Allah affetsin 😳
Bende sevmedim bir kere aldim birdaha yemen zaten yanliz kahveye ziyan olmuş bu durumda
Evet 🥲
Afiyet olsun da, ben sevmemiştim zaten :D kahve sek içilir djdj
Ağzının tadını bilen biri 👏
🫠🩵
Ağzıma sürmedim bu sene Antep fıstığı içeren hiçbir ürün bile yemekten uzak durdum
Özel bi sebebi mi var fıstıkla ilgili abi?
İhraç edilip geri gelen her ürün imha ediliyor diye biliyordum ben..
@1kahveyenedersin Bende iş arkadaşlarımın uyarası ile izlettikleri haber ile bilgi edindim. Detaylarını bilmiyorum ancak şimdiye kadar Antep fıstık çok kıymetli diye yerine bezelye konulduğunu okuyup birden bu kadar denk gelen Bol bol Antep fıstıklı tatlılar çikolatalar görmek temkinli olmayı gerektirir benim için
Bir çoğu antep fıstığı değildir diye düşünüyorum ben de. Ama bence lezzetliler. Özellikle Bolçi marka:)
Ben sadece ece çikolata yedim hocam😎
Hiç daha yemedim zaten çikolata merakım yok sadece özel dönemde birgün ararım dozunda bırakıp diğer hep tahin pekmez karışım
Glikoz şuruplu, modfiye nişasta ve türevi şeyler var içinde.. şunu yiyeceğinize kum yiyin daha sağlıklı.
Bence çay ile ve latte ile aşırı güzel gidiyor ama latte dışında hiçbir kahve ile gitmez gitmiyor da
Sevmedim bunu. Popüler kültür getirisi içi boş olaylardan uzak durmaya çalışıyorum.
Beğenmeyen kesimdeyim. Adı var diye bu kadar ilgi gördü bencee🙄
Kesinlikle
Evet onu yediğimde bende dikkat etmiştim ben yanında kahve içmedim ama böyle bişey düşünmüştüm.
Dubai çikolatası yağdan ibarettir. Kahve yanına % 80 bitteri koy da gör 😋
yakışsın yakışmasın her zaman yiyorum bağımlısın oldum :D
yoo gayette güzel oluyor ben fındıklı da yaparım sjshs
Tadı güzel ama cidden çok gündemde kaldı ve bıktırdı.
Onu bana getir yerim hepsini 😂
😂🙂💜
Hiç Dubai çikolatası yemedim.
Hiçbir şey kaybetmiş sayılmazsın. İnsanlar her zamanki gibi abartmış tadını.
Kahve ile hiç denemedim ama katılıyorum. d
Deneme inan ki kahveden bile soğutur insanı
Hadi ya hahaha neyse diyetteyim
🌸🌸
Direk Dubai çikolatası 🤮
Bir kere yedim hiç sevmedim
Çok güzel tadı bence sadece pahalı
Dubai mazide kaldı ya 😃
Kahveyle olmaz cidden karmaşık bir çikolata çünkü
Bu çikolatayı hıç sevmedım ben
Bende sevmiyorum tek başına tercih ederim.
Ben de yakıştıramıyorum
Katılıyorum kendi başına daha iyi
Normaldede hiç yemedim
Yakışıyor diyenin damak zevkinden şüphe ederim. 😤
hiç sevemedim bu çikolatayı
Kesinlikle
Ben..
Off ben çok severm
Bence Türk kahvesi ile iyi gider
Yemedim yememde
Katılıyorum 🤮🤮🤮
Kesinlikle katılıyorum ama gülmekten
Dubai çikolata hiç sevmiyorum
Ben çok severim 🥂💓
Nasi ya muthis bir sey
Çok seviyorum ben de ya
Kesinlikle 👍
hiç beğenmedim
Yakışmıyor
Ben katılıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?