
Kahve içtiğinizde vücudunuzda neler oluyor hiç merak ettiniz mi? Sizce kahve içmek vücudumuzu nasıl etkiliyor? Yorumlarınızı bekliyorum! 😊

Kahve içtiğinizde vücudunuzda neler oluyor hiç merak ettiniz mi? Sizce kahve içmek vücudumuzu nasıl etkiliyor? Yorumlarınızı bekliyorum! 😊
Kahvenin insan sağlığı üzerindeki olumlu etkileri bence mutlu etmesi ve günde bir fincan Türk kahvesinin çok faydalı olduğunu okumuştum bir yerde. Hatta ömrü uzattığını falan. Olumsuz etkileri de herşeyden olduğu gibi fazlasının yani kahve içmek abartıldığı zaman çarpıntı gibi sağlık sorunlarına yol açabilir.
Her şeyin fazlası yorar orta kadarda iyidir bu bilgiyi de ögrendik teşekkürler 💞👏👏👏gıcıkkkkkkkkk
Kahve içince sakin bir ben
Kimseyi dövmemek kırmamak adına
Bak ama lezzete bak🤣😂offf
Kahve makinesi kralı konuşma 🤣🤭🤭😭🤭
Gıcıkkkkk yaaaa gıcıkkkkk😂🤣
Seviyorum lan seni gıcık 😂🤣
Kırılma bana nazım geçiyor diye böyle konuşuyorum kendimede aynıyım 😂😂🙏🥰🤗
Teşekkürler ✨🙏😇
Bildiğim kadarıyla kahveyi kararında içmek sağlığa genel olarak faydalıdır ve zinde kalmayı sağlar fakat aşırısı çarpıntı ve kalp krizi gibi sorunlara yol açabilir
Grip olmuyorum hiç 👍🏻 ayrıca dinç tutuyor , algılamayı arttırıyor..
Cevap
11Cevap
@27esmerim Katılıyorum fazlası zararlıdır. ama kararında tüketilirse enerji verir sindirime de iyi gelir :D
@27esmerim :D :D
Kahvenin olumlu yönü başırsak hareketlerini çalıştırır, yağları yakar.
Zararlı yönleri ise kalp sağlığını etkiler.
Fazlası zararlıdır. 😃
Evet 😂😂
Fazlasi tabi zarar ama yararları da çok psikolojiyede iyi geliyor hem
Bu ara taktın sen kahveye… Bana farketmez ben min 6-7 içiyorum zaten…
Kahve iyidir 🤣
100 gramı aşmamak kaydıyla tüketmek gerekir.
Teşekkürler efem 😌
Ben de teşekkür ederim ☺️
🤗🤗
Günde bir iki fincan sağlıklı diye düşünüyorum fazlası zarar
Bana çok iyi geliyorrr, sabahtan akşama kadar sıkılmadan içerim ama (Türk kahvesi olmasında ) 😛☕😋
şu an, latte caramio çok isterimmm. 😋☕
Bybrowni sadece hmm demekle yetindi (kahve yapmadi )😂😂
Hemen geliyorum, çikolatalar , kurabiyeler benden 😅
Türk kahvesi rahatsız mı ediyor yani fazla içince çarpıntı falan? @fıstıklı_kurabiye
Sevmiyorum içmesini keyifli gelmiyor acımısi trakk ben sevmem
İlk espresso maceram geldi aklıma. Ver dedim ordan bi ristretto. Tüm gün gözüm seyirdi kafeinden. Dozunda kafein iyidir , canlı tutar.
çay sık tüketilmediği takdirde olumsuz pek bir etkisi olmaz
Gelecekteki yıllarda kanser yaptığı öğrenilecek olan bir icecek.
Kahve içmek hayat dolu biri yaptı beni
🤣🤣🤣
Hayır bilmiyorum shsjs
Günde 3 shot espresso ve 1 fincan Türk kahvesi içiyorum. Olumsuz etkisini bilmem ama yaş ilerleyince belli olur.
Olumlu yönü aşırı içmeyi bırakınca diş etlerime iyi geldi
Kahve candır gerisi heyecan
Ben az içiyorum günde 5 tane içiyorum sadece 😅
Ardahan Göle kahvesi mükemmel
Çok içme
İçme rahat eder şimdi olmaz 1 sene sonra olur
Aynen knk
Fazla icemyin olur biter
Olumlu etkisi olduğunu düşünmüyorum
Kıymetli bilgiler
Çokkk
Kabızlık , bol tüketimde sık tuvalet.
Kalp krizi yapiyeah
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?