Makinenin çekim ayarıyla biraz oynayayım dedim, kahve bi’ anda espressoyu geçmiş, adeta kömür suyu oldu. Sence en ideal öğütme ayarı kaç olmalı? Acılık ya da sululuk arasında nasıl denge kuruyorsun?

Makinenin çekim ayarıyla biraz oynayayım dedim, kahve bi’ anda espressoyu geçmiş, adeta kömür suyu oldu. Sence en ideal öğütme ayarı kaç olmalı? Acılık ya da sululuk arasında nasıl denge kuruyorsun?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Hayır alakası yok bunun sadece görsel bi şey
Valla ben sert sevdiğim için acı olması hoşuma kaçar :D
Acı ve sert