Kahve çekme ayarını yaparken çok ince öğütünce acı mı oluyor?

Makinenin çekim ayarıyla biraz oynayayım dedim, kahve bi’ anda espressoyu geçmiş, adeta kömür suyu oldu. Sence en ideal öğütme ayarı kaç olmalı? Acılık ya da sululuk arasında nasıl denge kuruyorsun?

Kahve çekme ayarını yaparken çok ince öğütünce acı mı oluyor?
Kahve çekme ayarını yaparken çok ince öğütünce acı mı oluyor?
Cevapla