Güncellemeler
1 yıl
Kahve sevdalıları buraya

Kahve barım var. Kahveci dükkanı açacak kadar 😅
Gel gel beraber çalışacak kişi arıyorum zaten 👍🤌🏾
Henüz yok ama güzel bir tane yapacam
Cevap
6Cevap
Sütlü Türk kahvesi içiriyorum bu aralar kahveye yapılacak yatırım çok mantıklı değil fazlası zarar
Kahve köşem yok :S sadece kahve makinam var :)
Kahve köşesi istiyorm
Hepsinden var.
canım kahve çekti
Kösem yok. Espresso ve filtre kahve makinesi var.
Nespresso kullanıyorum bea.
yok gereksiz buluyorum böyle şeyleri
Kahve sevmiyorum
Maalesef
Demir eksikliği yapıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar