İki haftadır kahve içmeyi bırakmıştım ne güzel şimdi yine başladım🥲

İki haftadır kahve içmeyi bırakmıştım ne güzel şimdi yine başladım🥲

Kahveyle pek aram yok, bu yüzden öğleden sonra kahve içmeden de rahatlıkla uyanık kalabiliyorum. Bazen bir bardak çay alırım ya da meyve suyu içerim, ama enerji için kahveye ihtiyaç duymuyorum. Genelde biraz temiz hava almak ya da ufak bir yürüyüş yapmak beni zinde tutmaya yetiyor.
Çok iyi
Kahve içmeden uyanık kalmayı bırak kahve içmeden o gün geçtiyse uyumadan dahi önce kahvemi içiyorum :) maalesef sürekli kafein tüketmekten artık uykumu açmıyor :/
Son zamanlarda kahveye baya alıştım bende bu kadar kahve tüketmiyordum şimdi bir fincan öğlen bir fincan da akşam yemeğinden sonra içiyorum beynimi zihnimi dinlendiriyor
Dozunda içince çok güzel oluyor ya
Kesinlikle 😊
Cevap
16Cevap
Ne içersem içeyim uykumu kaçırmıyor.. Soğuk su çarpıyorum birkaç kez..
Kahve üstüne bir redbull yapıştır
İkisinin de yanından geçmem.. 😕
O zaman soğuk suyla yüzünü yıkayıp yüz felcine davetiyeyi al
Havluyu ısıtıp, omzumda bekletiyorum ben..
Kahve bağımlılıktır, bende içmeden duramıyorum. İşteyken sürekli içerim😂
Kahveye alışkanlığım hiç olmadı çocukluğumdan beridir.
Kalıyom Aliş. Doğal taşlara dokununca kahveden daha çok uyanıyom
3 e kadar yolu var 3 ten sonrası fazla uyarıyor 😁
Öğlene doğdu öğleden sonra uyandığım için bi kahve uyanmak için şart
Bir saat uyuyup, devam ediyorum. Kahve değil çay içiyorum. Tavsiye ederim.
yıllardır içmedim , hala cin gbiyim enercik ve dinamikkk
Kanımda kahveden cok americano var saısjdoaksjda
Sen abuzittinsin. Mırra içmen lazım
Abla mırra ne alaka biz ne alaka Mırra urfada gözünü sevim :D
Neyse falin çıksın halin o zaman 🤭🤭🤭🤗
Yok fal bakmıyorum
Baktır o zaman sende 🤷♂️
Hayır bir de kahve bağımlılık yaptı dhdhdh
Bağımlılık yapması çok kötü
Öğleden sonra kahve içmeyen de ne bileyim
Yaz gelse de ice latte içsek yav
Tüm işleri halledip üstüne Bi keyif kahvesi gibisi yok bebişş
Evet kalabiliyorum
Akşam içmeyi tercih ediyorum.
Üç öğün kahve içerim.
Koca bir bardak anca kesiyor 😂
evet kalabiliyorum
Evet bugün içmedim
Kahve içmek uykumu açmıyor maalesef
Sabah öyle akşam her öğün içiyorum
Bana bir kahve lazm
Yapayumm
kalabiliyorum.
Ben çayı tercih ederim herzaman
Genellikle sabahları kahvaltı öncesi tuketirim
Aynen
kahveden de sorulardan da gına geldi
Hemde ne biçim cin gibi
Kahve keyiftir ya
Kahve her zaman uyanık tutar
Kalıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?