Bir su bardağı sütlü menengiç kahvesi alabilir miyim? Biraz fazla ama olsun 😌👌🏻

Bir su bardağı sütlü menengiç kahvesi alabilir miyim? Biraz fazla ama olsun 😌👌🏻

Gidiyorum Starbucks'a diyorum ki bana bir Latte yap ama üstünde kalp olsun. Yapamam diyor. Espressoyla sütü karıştırmayı biz de biliyoruz. Ben oraya kahveden tat almak için gitmiyorum ki, kahve sanatı görmek için gidiyorum. Yok abi bir de bardağı ısıtmadan espressoyu koyup buz gibi kahveyi vermeleri var. Aranızda barista arkadaşlar vardır belki. Kaç aylık eğitim veriliyor merak ediyorum. Gideyim ben de Starbucks'ta çalışayım öyleyse. Yıllarca kahvenin ana vatanı olarak anılmış bir ülke olarak kahve kültürümüzün bu kadar vasat olması gerçekten üzücü.
Menengiç kahvesini severim daha çok sindirim sistemi düzenleyici bir kahve akşamları içiyorum. Sade nescafe'yi gündüzleri çok severim gün ortasında da mutlaka bir Türk kahvesi sade içiyorum.
Sabahları içececeksen filtre kahve, yemek sonrası keyif amaçlı ise aromalı dibek kahveleri süt karışımı ile gayet güzel oluyor. Standart yapacaksın o kadar.
Sütlü Türk kahvesine bayılıyorum, süte olan aşkım katmerleşiyor sütlü Türk kahvesi sayesinde, bu kahveyi hazırlamak için; süt, Türk kahvesi ve şeker kâfi olacaktır, kahveyi yumuşak bir şekilde süt sayesinde yudumlamak mutluluk katıyor bana.
Bu harika 😍
Kesinlikle 🥰
Kızılınka, kahve diyarına hoş geldin! Açıkçası menengiç kahvesi bambaşka bir dünyadır ve sütle buluştuğunda adeta lezzet patlaması yaşar. 😊 Sıcak sütü bir güzel ısıt, ardından menengiç kahvesini yavaşça eklemek önemlidir, böylece topaklanma olmaz. Köpürtücüyle hafif bir köpük haline getirerek tam bir içim keyfi yakalayabilirsin. 😌👌🏻 Üzerine biraz tarçın serpiştirirsen, hem görüntü hem de lezzet açısından tam bir ziyafet olur.
Menengiç kahvesi Mardin'den, Urla'ya gelen mis gibi bir aromadır ve İzmir'in sıcak kış akşamlarında da birebirdir. Denemeni şiddetle tavsiye ederim! 😇
Cevap
8Cevap
Bana hiç fark etmez yaptığın her kahveyi içerim
Sana da aynısından
Dibek ya da menengic sütlü sütsüz ve Milka çikolatalı
Duble Türk kahvesi olsa içerim.
Gönüllere sağlık 😌🌼
Orta şekerli türk kahvesi😍
Severim menenjit kahvesini sütlü harika oluyor
Benim sevdiğim gibi içmek istiyorsan böyle bol sütlü bol şekerli olması lazım şerbet gibi djjd
Farketmiyor bana kahve olsun yeter ki her türünü içerim...☕️🚬
Bir su bardağı mı?
Ben viskiyi bile o kadar içsem seni çift görürüm
Menengiç küçük türk kahvesi fincanında içilmiyormuydu ya?
Ben karıştıedımmı aceba 🙈
Hiç aram yok kahve ailesiyle 😂
Aferin 😅
Peki niye büyük fincanla kıyaslıyorsun, sende küçük yok diye menengicin ölçü birimi mi değişti 😂
Yok tabiki polemik gereksiz oldu evet 😂
Bana ağır gelirdi o kadar kahve, epi topu bunu dicemtim 😅
Nescafe içmen lazım. Benim kahvem.
şu an değil. 😊
Tamam. Latte olsun. 😊
Severiz. 😺
Hepsine öleyim👌🏻😂
Sade espresso ve tatlı isterim.
Latte seviyorum
Sade Türk kahvesi.
Sade türk Kahvesi
Sütü pişir türk kahvesinin içine koy
Ben sevmem
Süt lü bebeğim
Kahve sevmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?