Ben evde Philips kahve makinesi kullanıyorum 20den fazla çeşit kahveyi tek tuşla eforsuz yapabiliyorum ama benim tercihim bu kadar çeşidin içinde de olsa americano🎀🎀🥰🥰
Ben evdeki kahve makinem ile gayet güzel yapıyorum istediğim kahveyi, genelde türk kahvesi ya da mocha yapıyorum, diğerlerinide yapabilirim. O yüzden kahve makinesi büyük bir kolaylık gerçekten.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
207Cevap
Ben evde Philips kahve makinesi kullanıyorum 20den fazla çeşit kahveyi tek tuşla eforsuz yapabiliyorum ama benim tercihim bu kadar çeşidin içinde de olsa americano🎀🎀🥰🥰
Bu bilgilendirici paylaşımınız için teşekkürler
Ben evdeki kahve makinem ile gayet güzel yapıyorum istediğim kahveyi, genelde türk kahvesi ya da mocha yapıyorum, diğerlerinide yapabilirim. O yüzden kahve makinesi büyük bir kolaylık gerçekten.
Tam da aradığım şey! Doğru kahve oranı, kaliteli çekirdek, su sıcaklığı, köpük dengesi, doğru demleme yöntemi ve sevdiğim sunum—şart!
İyide ben kahve sevmiyorum ki
Kahve sevmiyorum. Kafeinin vücuduma zarar verdiğini düşünüyorum. Ama white chocolate mocha olacaksa olur.
Gerçekten philips'in kahve makinesi biri harika kullanmaktan zevk alıyorum çok kaliteli ürünler üretiyorsun Philips paylaşım için teşekkürler
Philips kahve makinam var ve harika birsey. Ama Şu an sanirsam yeni modelleri cikmis onlara bakma zamani geldi sanirim.
Philips'in kahve makinesini kullanıyorum ve ona aşığım zaten çok kaliteli ürünler yaratıyorsunuz teşekkürler Philips paylaşım için
Philips'in bu model kahve makinesini kullanıyorum ve iyi ki almışım diyorum paylaşım için teşekkürler Philips
Philips gerçekten harika ürünler yaratan bir marka kahve makinesini kullanıyorum ve kullanmaktan çok memnunum
Philipsin bu kahve makinesi bende de var ve inanın gerçekten kullanmaktan keyif alıyorum paylaşım için teşekkürler Philips
Ben Türk kahvecisiyim ve mutluyum.
Tabi ki bu zevkimide cezve ile taçlandırmadan olmaz...
Philips'in expresso makinesini kullanıyorum kullanmaktan çok memnunum bu güzel yararlı paylaşım içinde teşekkür ederim
İlk fırsatta alacağız bunu dışarda kahve içmekten yoruldum
Kahve önemli ☺️ benim için anlamı farklı amaa neyse
Philips sayesinde böyle bir derdim yok artık
Kahve makinesi ile hiç deneyimlemedim fakat deneyeceğim
Güzel ipuçları için teşekkürler emeğinize sağlık güzel bence olmuş
En kisa sürede kahve makinenizi de denemek isterim
İyi ki var cidden yoksa günler çekilmez oluyor 🤍
Ben de Philips kullanıyorum Filtre kahve için çok iyi
Kahve içmeyi sevenler için eve makine şart bence
Kahve krema az seker bunların içine de az süt harika olur
en sevdiğim parasını sonuna kadar hakeden bir marka
kahve içmek sadece kahve içmek degilde sosyalleşmek gibi kabul ediliyor bu ülkede
Philips ürünlerini kullanmayı herkese tavsiye ediyorum.
yıllardır tek bir kahve zincirinden alışveriş yapıyorum çok memnunum
Ablam bu türk kahvesi niye bu kadar kötü hazır poşet daha iyi gibi
Kahvemi sabah sevdiğim adam ile birlikte içmek isterdim
Kahve çok severim özellikle sütlü ama çok tüketmiyorum
Teşekkürler sorum da olacak türk kahvesi yapıyorum neden çok kötü geliyor hep
Philips bu konuda gerçekten çok iyi güzel bir yazı olmuş
Bu yaştan sonra kahve gurmesi de olduk teşekkürler.
Philips latte go 5500 serisi olağanüstü görünüyor 👍🏻
Kahveye destan yazmışlar Normal düz kahve içerim ben
Evet kahveyi istediğimiz gibi yapabilmek çok güzel oluyor
bunu sadece kafein için yapmıyormuyuz ben suyla karıştırıyorum tekliyorum gidiyor
süper cihaz evde kahvemi çok daha rahat yaparım
Ben kahve cok sevmiyorum ama en iyisi turk kahvesi!
Güzel ipuçları ve paylaşım için teşekkürler emeğinize sağlık
hem pratik hem zaman tasarrufu diyenlerin ürünü
Philips markasının süpürgesini kullanıyorum harika bir şey
Ben tam bir kahve tutkunuyum bunu gördüğüm iyi oldu
Paylaşım icin cok tesekkurler , philips markayı bende tercih ediyor ve tavsiye ediyorum.
Favori kahvem Türk kahvesidir. Gün içerisinde de tek shot espresso + filtre kahve..
Filtre kahve için ipucumu düz filtre kahve Aahahahha
Favori kahvem var ama diğerleri okadar da güzel değil
Ben bu hafta aldım bu makinayı ve çokkk güzel gayet memnunum
Canım kahve çekti bak bu paylaşımı okuduktan sonra
Nescafe classic içiyorum ben sadece o yüzden kahve makinesine pek ihtiyaç duymuyorum 🤣
Bayikirim kahveye en bayıldığım en sevdiğim mismismis
Bence latte vazgeçilmez süt ve kahvenin uyumu benim için paha biçilemez
Kahve benim hayatımdaki en vazgeçemediğim içecektir.
Siparişini verdim kargoda bugün yarın gelir.
Philips ürünleri güzel bu zamana kadar bir aksilik yasamadim
Philips diğer markalara göre gerçekten de farklı ve kaliteli.
Neden kadınlar her şeyi ustune alınıyor, 🤔💬
Bir kere deneme şansım oldu tadı kokusu zamanlaması harikaydı en kısa sürede alacağım seni :)
Philips aletleri kahveyi o kadar lezzetli hale getiriyor ki