8 Yaşındayken Bile Kızları Anlamanın İmkansız Olduğunu İspatlayan 5 Tespit

Paşam 7 yaşını dolduruyor. Kız kardeşinin ve okuldaki kız arkadaşlarının "kızsal" davranışlarına anlam veremediği gibi sıkça bunu dile getiriyor. Ona göre kızlar saçmalık yapma konusunda bir numara 😃

Aynı lafı bin kere söyleyince anlamı değişmiyor ki!

8 Yaşındayken Bile Kızları Anlamanın İmkansız Olduğunu İspatlayan 5 Tespit

Kabul etmeliyim ki kız çocukları daha çok konuşuyor. Hele bir de okulda yeni bir şarkı öğrendiyse, hepimiz ezberleyene kadar yorulmadan söylüyor. Aynı olayı defalarca anlatıyor. Bu durum oğlumu çıldırtıyor tabi.."yeteeer" diyerek attığı isyan narası bile en fazla 3-4 dakika susturabiliyor kızımı.

Zaten akşama kadar beraberler yine de öpüşüp duruyorlar

8 Yaşındayken Bile Kızları Anlamanın İmkansız Olduğunu İspatlayan 5 Tespit

Okulun kapısında onları beklerken hep ilk önce oğlum geliyor. Kardeşini sorduğum suratını ekşitip aynı şeyleri söylüyor.

Nerde olabilir anne? Sırayla öpüşüyorlar yine. Böğğ!

Bu kadar çok tokaya gerçekten ihtiyacınız var mı?
8 Yaşındayken Bile Kızları Anlamanın İmkansız Olduğunu İspatlayan 5 Tespit

Kız çocukları saçlarını çok sevdiği için rengarenk tokalar tek vazgeçilmezi oluyor. Aslında ben de bu durumdan şikayetçiyim. Her ne kadar düzenli olmayı öğretmek istesem de, bir şekilde her yerden toka çıkıyor.

Hemen de ağla hemen!

8 Yaşındayken Bile Kızları Anlamanın İmkansız Olduğunu İspatlayan 5 Tespit

Yapısal olarak çok daha duygusalız biz kadınlar. Ancak küçük kızlar da bu durum çok daha çekilmez. En küçük uyarıda ağlayan ve bunu dakikalarca sürdürebilen kızım, abisinin sinirden odadan kaçmasına sebep oluyor.

Hayır yaa, şimdi bir saat ağlayacak!

Neden her şey pembe olmak zorunda ki?

8 Yaşındayken Bile Kızları Anlamanın İmkansız Olduğunu İspatlayan 5 Tespit

Kirada oturduğum için, çocukların odaları ayrı değil henüz. Bu durumdan en çok oğlum şikayetçi. Sürekli pembe oyuncaklarıyla kendi kendine evcilik oynayan ve dans eden kardeşini uzaylı görmüş gibi izliyor ve sürekli şikayet ediyor. Buna çözüm aradım ve çareyi yeni bir ev aramakta buldum. O bunu anlamıyor ancak kızım pembeleriyle çok mutlu..

Hem ne demiş cedric:

Sekiz yaşındaysanız hayat gerçekten çok eğlenceli.

#izle

#mobilbence

#kadınolmak

8 Yaşındayken Bile Kızları Anlamanın İmkansız Olduğunu İspatlayan 5 Tespit
Cevapla