Günümüzde pek çok erkek, kızların anlaşılmaz olduğunu düşünür. Bu biraz şeye benziyor; hani lisede matematik kıtı öğrenciler olur. Çözemediği her soruya ''soru yanlış hocam yiaaa'' der ya, onun gibi.
Her ne kadar anlatsam da, bazı beyefendiler burnunun dikine gidecektir, eminim. Çünkü her ne kadar anlatsam da, bakın kız bakış açısıyla anlatsam bile, ''yok o öyle değil'' diyebiliyorlar. Ne demiş Einstein; ''cehalet ne güzel şey, her şeyi biliyorsun''
Kızların yaptıklarının çok tutarsız olması

Erkekler sonuç odaklıyken, kızlar detay odaklıdır. Yani, bir bardağı alıp masanın ucuna koyuyoruz ve düşüp kırılıyor. Erkeklere göre olayda sadece ''kırılan bir bardak'' vardır. Ama biz kızlara göre ''o bardağın oraya konulması, koyan kişi, neden koyduğu, koymaması gerektiğini aksi takdirde düşeceği ve yer çekimi'' vardır. Şimdi gelelim, neden tutarsız olduğumuza. Tutarsızız, çünkü detaylarda yüzüyoruz, birçok sonuç tahmin edebiliyoruz. Ve insan, doğası gereği kendisine zararlı olan veya olabilecek şeylerden kaçınır. Yani, biz aslında duruma göre hareket ediyoruz. Ama erkekler, sonuç odaklı olduğu için karşılarında bir ''a'' diyen bir ''b'' diyen kız profili görüyor.
''Kızlar p.ç erkek sever'' sorunsalı

Aslında bu önermenin sahipleri genel olarak silik karaktere sahip, ezik ve pısırık beyefendilerdir. Hatta, bu cümlenin bir yan cümleciği olan ''kızlar beyefendi erkekleri değil, serserileri tercih eder'' cümlesi vardır. Başta söylemek isterim ki, 'beyefendilik' ile 'pısırıklığı' karıştırmayalım. Beyefendilik, yerine göre hareket etmedir. Pısırıklık ise hiç hareket etmemektir. Pısırık beylerin kendini 'beyefendi' olarak tanımlamasından, sonra da yukarıda belirttiğim cümleleri kullanmasından mükemmel bir rahatsızlık duymaktayım.
Bu başlığın ana konusuna gelecek olursak, pısırık beylerin gözündeki bu ''p.ç'' veya ''serseri'' erkeklerin, böyle nitelendirilmesinin tek sebebi 'cesaretli oluşları'dır. Çünkü, kendisi cesaretli değildir ve unutmayın ki ''kedi ulaşamadığı ciğere mundar dermiş''...
Kızların söylediği her şeyi benimsemiş sanılması

Başlıktan bir şey anlamadığınıza eminim. Açıklayayım; biz kızlar bir erkeğe ''seni sevmiyorum'' dediğimizde erkeklerin anladığı ''beni sevmiyor'' cümlesidir. Yukarıda da dediğim gibi kızlar detay, erkekler de sonuç odaklıdır. Eğer birine bu cümleyi sarfetmişsek ya gururdan tam tersini söylemişizdir, ya onu denemek için ya da gerçekten sevmiyoruzdur.
Bazen kırmamak için de bir şeyler söyleyebiliyoruz. Hatta aksini düşündüğümüzü belirten davranışları sergilediğimizde, erkek taraf direkt saldırıya geçer ''ama böyle demiştin'' diye. Saldırmaya geçmeden önce sergilenen davranışları bir düşünün derim beyler, kafatasınızın içindeki süs değil.
Kızların ağzında bakla ıslanmaması durumu

Bunu dedikodu mahiyetinde söylemiyorum. Örneğin, sevgilimizi gidip otobüsteki teyzeye bile anlatabiliriz. Şimdi erkekler diyecek ki ''mal mısınız ne alaka?''
Ben uzun uzadıya yazarım, açıklarım. Ama 3-4 yıl önce okuduğum bir cümleyi buraya bırakacağım, anlayacağınızdan eminim; ''erkekler önemsedikleri kadınları başkalarına anlatmaz; kadınlarsa önemsemediklerini''
Kıskanılmak hoştur, kısıtlanmak değil

Bir ilişkide kıskanılmak elbette hoştur. Bir erkek veya kız, karşı tarafı kıskanıyorsa bu iyidir. Çünkü kaybetme korkusu var demektir. Ve unutmayın ki, sadece sevdiğimiz insanlara karşı bu korkuyu yaşarız.
Erkeklerin anlamadığı bir olgudur bu; kıskanılmak eşittir kısıtlanmak. Hayır, efendim hiç de öyle değil! Ya hu, biz nerede nasıl davranacağımızı bilmiyor muyuz da kısıtlanıyoruz? Ayrıca, hiçbir kız eminim ki kısıtlanmayı sevmez. Tabii ki siz erkekler, ''kıskanmak=kısıtlamak'' olarak düşünürseniz, unutmayın ki elinize aldığınız balığı ne kadar çok sıkarsanız o kadar çabuk fırtar.
Kızların hoşlandığı erkeğe mesafe koyması

Şahsen bu benim de yaptığım bir şey. Hayatımda tek bir erkekten hoşlandım ve tutup araya mesafe koydum. Bunu neden yaptığımı çok fazla düşündüm. Ve sonuç olarak ''kaybetme korkusu'' cevabı geldi. Şimdi şöyle anlatayım, neye kaybetme korkusu besleriz? Sevdiğimiz şeye, evet. Ama bir şey daha var; sahip olduğumuz bir şeye. Sahipsek eğer o şeye, kaybedeceğimizden korkarız. Diyeceksiniz ki ''ee ne alaka, daha sahip bile olmamışsın'', haklısınız. İşte çözüm de burada yatıyor; sahip olmazsam kayıp da etmem. Bu yüzden mesafe koyarım, duvar örerim ve ilişkiyi bitiririm.
"Kızlar kabarık cüzdan takıntılı" saçmalığı

Bu konuyu ele alıp almama konusunda çok tereddütlerim vardı. Çünkü, bu konuya çok sinir oluyorum. Özellikle, bir erkekle yemeğe gittiğimizde hesap ödeme yarışı yapan ben, bu konuyu olabildiğince en az düzeyde iğnelemeyle geçmeye çalışacağım.
Beyler, erkekler, dişi olmayan homosapiens evlatları! Parayla satın alabileceğiniz kızlarla bizleri karıştırmayın. Muhattap olduğunuz kız profilleri bu kızlardan ibaret olan beyefendiler, lütfen sadece mağaralarında takılmaya devam etsinler. Saygılar...
"Ortalamanın üzerinde tipin ve kasın varsa kızları rahat tavlarsın" sorunsalı

Aslında biz kızlar ahım şahım bir tip ve bilmem kaç baklavası olan erkek hastası değiliz. Genel olarak değiliz, yoksa istisnaları vardır elbette.
Ama bizim gözümüzde bir erkeği ''yakışıklı gösteren'' olgu kesinlikle karizmatik olmasıdır. Yani; cesareti, yerine göre davranması, kültürlü olması, zeki olması, duruşundaki eminlik gibi özelliklerdir. Ama bunlara sahip değilsen sevgili erkek okuyucum, elbette senin gözünde tip meraklısı bir cinsiyetizdir.
"Samimi davranıyor kesin hoşlanıyor" polemiği

Kızların anlaşılmaz olduğunu söylerler de, bence erkekler daha da anlaşılmaz. Samimiyetine güvendiğim bir erkekle samimi konuştum geçenlerde. Bir erkek arkadaşım da 800 defa ima yaptı. Neymiş beğenmişim de, hoşlanmışım da. Ya hu, sen de samimi ol sana da öyle davranayım. Mal mısın aga?
Samimi davranışımız, güven duymamızdan gelir; hoşlandığımızdan değil. Öyleyse, bir sürü kızla samimi oluyoruz. Onların hepsinden hoşlanıyor muyuz?
Okuduğunuz için teşekkür ederim ^_^
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar