
Özeliz çünkü biz bir kadınız! Bütün tatlı kadınların bu özel gününü en içten duygularımla kutlarım. Gözlerimizi dünyaya kadın olarak açtığımızda bütün güzellikleri getirdik... Unutmayın siz Özelsiniz!
1. Özeliz çünkü zarafeti temsil ediyoruz.

Kadın olmak zariflik ve zarafettir.
2. Özeliz çünkü her zorluğa göğüs geriyoruz.

Kalbimiz kırılır, hayat yorar, belki de bin parça oluruz ama biz bir kadınız ve en güzel yerden güçleniriz.
3. Özeliz çünkü biz bir "anneyiz".

O eşsiz duyguyu yaşamak ,minik ayakların tekmesini hissetmek, fiziğimizin bozulmasını bile hoş karşılamaktır. O minik bebek ilk adımını atınca mutluluktan ağlayıp "iyi ki anneyim" demektir.
4. Özeliz çünkü kadın olmanın en özel döngüsünü yaşıyoruz.

Regl kadınlığa atılan özel bir döngüdür bizim için. Sancı, ağrı hissetsek de temiz bir bedene kavuşmanın huzurunu ve mutluluğunu yaşarız.
5. Özeliz çünkü biz bir kadınız!

Evet! Biz bir kadınız çünkü bizi biz yapan her şeyi seviyoruz. Ama hatırlatılması hoşumuza gider ve eğer çevrenizde kadın varsa anneniz, sevgiliniz,arkadaşınız kadınlar gününü kutlayın. Sıcak bir gülümseme almak size bir teşekkür olacaktır. Kadın çiçektir, en önemlisi kadın olmak mutluluktur.
Kendinize şunu söyleyin "ben bir kadınım ve özelim."🌺💐😍
#_judge_⚜
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar