Güneş kremini hangi zamanlarda kullanırsınız?

Öncelikle soruma ben cevap vereyim:) Ben aslında güneş kremini yaz kış kullanıyorum. Tabi yazın daha koruyucu bir krem tercih ediyorum. Kışın ise cildi nemlendirici kremler kullanıyorum. :)

Peki siz hangi dönemlerde kullanmayı tercih edersiniz?

Bide güneş kremi önerisi olan var mı?
Güneş kremini hangi zamanlarda kullanırsınız?
Ben her daim kullanırım :)
Yaz neyimize yetmiyo :)
Dur bekle yazıyorum :)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güneş kremini hangi zamanlarda kullanırsınız?
Cevapla