Whatsapp yeni bir güncellemeye hazırlanıyor. Artık birçoğumuzun sinir olduğu o mavi tık gidiyor. Yerine bildirim menüsünden okuduğumuz msj'ı programı açmadan okundu olarak işaretleyebilirmişiz. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz o mavi tık'ı birtürlü sevememiştim kime ne yani okudum okumadım bunu ispatlamak zorundamıyım 😒 şimdilik beta sürümünde denemedeymiş bakalım ne zaman güncelleme tam anlamıyla sunulacak..
WhatsApp'ta okundu olarak işaretle seçeneği geliyor ne düşünüyorsunuz?
En İyi Cevaplar