WhatsApp'ta okundu olarak işaretle seçeneği geliyor ne düşünüyorsunuz?

Whatsapp yeni bir güncellemeye hazırlanıyor. Artık birçoğumuzun sinir olduğu o mavi tık gidiyor.
Yerine bildirim menüsünden okuduğumuz msj'ı programı açmadan okundu olarak işaretleyebilirmişiz.
Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz o mavi tık'ı birtürlü sevememiştim kime ne yani okudum okumadım bunu ispatlamak zorundamıyım 😒 şimdilik beta sürümünde denemedeymiş bakalım ne zaman güncelleme tam anlamıyla sunulacak..
WhatsApp'ta okundu olarak işaretle seçeneği geliyor ne düşünüyorsunuz?
WhatsApp'ta okundu olarak işaretle seçeneği geliyor ne düşünüyorsunuz?
Cevapla