Facebook’un eski popülaritesini kaybetmesini neye bağlıyorsunuz?

Eskiden en kolay iletişim cümlesi “Facen var mı?” demekti. Şimdilerde farklı platformların gölgesinde kaldı bana kalırsa. Rakiplerinin gerisinde kalmasını neye bağlıyorsunuz? Siz Facebook kullanıyor musunuz?
Facebook’un eski popülaritesini kaybetmesini neye bağlıyorsunuz?

#BansheeSundu
#BenşiiDiyeceksiniz
#Facebook
#SonSoruHakkım
Facebook’un eski popülaritesini kaybetmesini neye bağlıyorsunuz?
Cevapla