İkinci el telefon sattım sattıgımda sorunu yoktu alan bayiii inceledikten sonra aldı zaten... 3 gün geçti adam ekran bozuk?

İkinci el telefon sattım sattıgımda sorunu yoktu alan bayiii inceledikten sonra aldı zaten... 3 gün geçti adam ekran bozuk gel paramı ver ediyor acaba telf u almayıp parayı da vermezsem ne yapabilir usulünce sattım ama satış belgesi almadım ben😶😶 bilgilendirin lütfen beniii
İkinci el telefon sattım sattıgımda sorunu yoktu alan bayiii inceledikten sonra aldı zaten... 3 gün geçti adam ekran bozuk?
Cevapla