Fotoğraflarda gerçeğiyle alakasız derecede çirkin çıkıyorum. Hele arka kamerada.. Sırf bu yüzden fotoğraf çekilmek istemiyorum. Bunu telefonumun kamerasına da bağlıyorum tabii. Keşke bir iPhone'm olaydı..
#ɱrsponçik
#ɱrsponçik
Genelde güzel çıkmam. Fobim yok ama başkasının telefonundan fotoğraf çekilmeyi sevmiyorum. Sonra bir bakıyorum gözlerim kapalı arkadaşımın profilindeyim falan hoş olmuyor
Aynennnnn aynaya bakıyorum ne güzelim telefona bakıyorum bunu sil bunu da silll😄😄
Aynı durumu ben de yaşıyorum maalesef, fotoğraflarda berbat çıkıyorum. Sırf bu yüzden fazla fotoğrafım bulunmuyor.
Belki Iphone alamazsın ama Iphone alabilecek bir sevgili bularak sorunu cozebilirsin :d
Amacı o zaten kim düşerse artık
Cevap
33Cevap
Fotoğraflarda çirkin çıkmıyorsun aslında, sana öyle geliyor. Sebebi; www.kizlarsoruyor.com/.../a40313-fotograflarda-neden-kendimizi-begenmiyoruz
Ben her zaman. pro makine ile cekinirim fotografimi en ince detaya kadar belli olur cirkinsem. cirkinimdir
Telefonla fotoğraf çekmeyeli baya oluyor :) Canon Candır :) Sakarya Civarı Fotoğraf çekimi işleriniz itina ile yapılır :)
Çirkinsen çirkin çıkarsın. Ön kamera ayna gibidir. Arka kameradan daha iyi bulman normal.
Ayfonun olunca guzel cıkıyosun uzulme sorun sende degil:D ben de gıcık oluyodum
Benim için bir farkı yok ön ve arka kamerAda aynı çıkıyorymmm
Bende cirkin cikiyorum. Normal halimin daha iyi olduğunu söyleyenler cogunlukta
Telefonum ıphone ama ben fotojenik değilim oyuzden sevmiyorum.
Sen zaten öyle çok güzel birisi değilsin ki emin ol insan fotoğrafta daha güzel çıkar normalden önemseme bu gibi seyleri
Bence her insan güzeldir kendinize haksızlık etmeyin.
Telefonum kötü çıkıyor pek resim çekilmem makine olmadıkça.
Valla hep kötü çıkarım yani canlı görenler şaşırdı dediki sen baya iyisin ama gel gelelim fotolar da cirkin cikiyoz
Aynısı bendede oluyo fotografta gorenler karsilasinca saskinlik oluyo
Ben tipsizim ama telefonum sağolsun daha iyi çıkarıyor,
Sevmiyorum foto çekilmeyi
Kilolu gösteriyor aynadaki gibi değil
Aynen fobi olmadı ceklmeyi bırktım
Kameradan neden korkak ki
Bence sen kendini çirkin görüyorsun
Fotografı çeken aletinde performansı büyük tabi bu işte.
Bende yok öyle bir ley hatta eğleniylrjm bile
ben varım. fotoğraf çekilmeyi sevmem
evet o bende de var. pek foto çekinmem.
Kamera fobim yok. Prof makinem var..
Hayir premses gibiyim
foto çekinmeyi sevmem fobim de yok
Beeen 🙋
bazen
Nasılsan öyle çıkıyorsundur.
hayır..
zaten çirkinim, fobi yapmıyorum bunu..
Ben sevmiyorum
Ben her yerde iyiyimm 😊😀😁
Kamera fobim yok😂
evet özellik le sana karşı
Aha işte bu benim 😂
Aynı ben sıkıntı yok
Hayır fotojeniğim
Hayır gerçekler 😂
Off ben
Fobim yok
Yokk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar