AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
238Cevap
Aslında kızlar daha çok tercih ediliyor. Nedeni ise kızlar için oldukça gösterişli ve aynı zamanda ayrıntıları gizlenmiş bir telefon.
Ayfonu yok diye ağlayan ve bunalıma giren kadınlar gördüm... I see dead people...
Eşit bence bunun kız erkek ayrımı yok diye düşünüyorum
Parası olan tercih ediyor ama ben bu tercihlerin özenti olduğunu düşünüyorum.
Valla kimse kusura bakmasın, hayatını teknolojiden kazanan biri olarak gönül rahatlığı ile söylüyorum
Daha çok mallar tercih ediyor.
benim tercih etmediğim aşikar da kim ne yaparsa yapsın sonrada emperyalizm komedisi yapmasın bir zahmet
Sanırım her iki tarafta. Prestij tlf u olduğu için, belirli bir yönelme olmadığını düşünüyorum.
Benim en gıcık olduğum telefon tipi ama genelde kızlarda bulunuyor
Telefonu amacına uygun kullanan kullanıcı sayısı pek fazla yok.
C şıkkı her iki tarafta janti olma adına iphone alıyor. Bu yüzden C şıkkı
Marka sevdası hava meraklısı kişiler apple amca için önemli bir müşteri kitlesidir. d
Ben iPhone 4 den beridir hep iPhone kullandım ve şu an 8 plus kullanıyorum başkasını da kullanamam 😏🤨
Şimdi bende de xaomi 5i var. İphonedan pahalı X harici. Kamerası tüm cihazlara bin basar
erkekler çünkü kadınlar büyük şeyleri sever örn jip gibi ama erkek estetikliğe bakar
Kizi erkegi yok bunun marka takintisi olan tercih eder
Erkekler daha çok terch ediyor benim gözlemlediğim bu yönde
kadınlarımız gösteriş meraklısı olduğundan onda var bende niye yok düşüncesi oluyor
o yüzden kadınlar diyorum
Iphone kullananlar android kullanmak istemiyorlar. O yuzden kullanmiyorum. Kullanmakta istemiyorum.
İşin özeti parası olan alıyor çene yaşamak bize kalıyor.
Yaşamak ne la 😂 yapmak yazacaktım 😂
Erkekler daha çok çünkü erkekler teknolojiye daha düşkün
Hic kullanmadim kullanan varsa soylesin memnun musunuz
Ne istedigini biliyorsan ve yapmak istedigini hizli net yapmaak istiyorsan guzel ben de ilk kez kullaniyorum alisinca basit ve rahat kafa yormuyo
Hadi yaaa sanki zor gibi hani ios filan yukluosun ya
Yok zor degil sadece seni sinirlandirdigi noktalar var
Mesela nelerde sinirlandirir
Muzikte mesela dosyalarda ve bazi sitelerde guvenligi gizliligi ust seviyede
Zor mu girmek google ye
Yok hayir kolay ve daha hizli kesinlikle
Yarin aliom 😜😜😜
Cok hizli karar verebiliyorsun 😉
Sakasina dedim ya benim tl umda cok guzel aslinda fuzuli masraf diyorum bir yandan
Peki bir tane ipone x alirsam kizlar bakarmi bana 😂
Önce kız arkadaşım aldı. Çok kıskandım kendime de aldım. Hangi şıkka giriyorum acaba :p
iPhone kullanıyorum ama eşim aldı :) Neyi işaretleyeceğimi bilemedim :/
Erkekler işaretle ablanm ama helal olsun enişteme Allah mutlu etsin.. :)
Ben oldum olası iPhone kullanıyorum. Gösteriş vb bişey için değil. Daha stabil ve sorunsuz. Puan iPhone 7 var elimde ve piyasada daha stabil bir telefon göremiyorum.
genelde asgari ücretle çalışan tek vizyonu iphone alabilmek olanlar tercih ediyor, eski telefon kullanıp onu 500 milyarlık arabaya bağlayamayan adamlar tanıyorum
İPhone da neredeyse androidle aynı fiyatta neden bu kadar abartılıyor anlamıyorum
En kalite marka sony çünkü sony usta teknoloji usta demek icat eden üreten.
Ikiside kullaniyo daha önce iphone kullaniyodum şimdi ise samsung daha kullanisli memnunum
Iphonu olan kendini ne saniyor 3 kurusluk insansiniiz 2.300 liralik telefonunz var
Erkeklerde daha fazla görüyorum ama genelde herkes iPhone kullanıyor android cihazları daha az görüyorum
bunun parasıyla alakası yok samsungun ve diğer telefonların da son modellerinin de iphone kadar fiyatı var bu sadece diğer telefonların kasması ve şarjının çabuk bitmesiyle alakalı bence
En mantıklı yorum... 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼
İyide son çıkan telefonların hepsinin içinde şarjı en az giden Apple 😂
Kızlar fotoğraf çekilme açısından daha çok tercih ediyor sanırım
Gösteriş ne olcak. 3-4 bin tl lik tlefonu ne yapmak için kullanacaksın? Ve ya 3-4 bin tl bir telfona veirlir mi? Yakında çıta 4-5 binlere çıkacak iphone da..
Yazık ya. İnsanların bu hale düşmesine hem üzülüyorum hem de acayip gıcık oluoyrum!
Kimin parası varsa o tercih ediyor yani erkek kız yok
Bu isin cinsiyeti olmaz Parasi olan tercih eder...
canım, teknoloji özürlü, mal ve özenti kim varsa, onda Apple var.
Kızlar daha çok tercih ediyor bunu ben demiyorum yapılan araştırmalar sonucunda ortaya çıkan bir bilgi
Çoğu erkeğin bilinçli olarak aldığını, bir çok kızın ise sırf özenti üzerine Iphone 'a takık olduğunu düşünüyorum
Bayanlar çok takmaz bence markayı. Biz erkekler biraz hava civa severiz malum ondandır.
Kızlar tabiki gösteriş meraklısı oldukları için
Bu yorumuma eig istiyorum
Param var samsung kullaniyorum 😊 iphone pesine dusecegime araba yeniliyorum 😊😊
Iphone şu dünyada en son tercih edeceğim, hatta hiç etmeyeceğim bir cihaz...
iphone tercih ederler , ama bir sorsan ki hareketi azalt ayarını bana bul desen bulamazlar :D
simdi mercedesi kadinlarmi cok tercih eder erkeklermi yoksa ikisinin ortasimi :D
Iphone kullanmak bir ayrıcalıktır. Ayrımı olmaz ıphone kullanan kız candır 😂😂😂😂
İşletim sistemi dolayısıyla iphone tercih ediyorum. Android herşeyden birüs kapıyor..
kızlar daha çok istiyor kendisini iphone ile öne sürüyor
Bnce bu kız erkek meselesi değil. Para meselesi. Para warsa ıphone war, para yoksa samsung war😄😄
Samsung da iPhone ile yarışıyor.. Pek bir fiyat farkı göremedim iPhone X ' den başka...
param var samsung kullanıyorum?
Parayla bir alakasi yok akilla alakasi akli fikri olan o telefono o kadar para bayilmaz
Para ile alakalı değil tercih meselesi ama İPhone alışan ios tan sonra android pek tercih etmez
Benim düsünceme gore akıllı telefondan anlamayan işadamları müteahhitler vs. daha çok tercih ediyor.
Ben erkeğim iPhone kullanıyorum ama kesinlikle gösteriş için değil seviyorum android çok saçma geliyor
valla bende bir telefona o kadar para verecek göz yok
Kızlar arkadaşları ile daha rahat sohbet ve dedikodu için erkekler kız düşürmede kesinti yaşamamak ve oyun oynamak için 😂😂
rengine göre... benim iphone var mesela jetblack
annemde red var
Sony Xperia XZ kullanıyorum çok memnunum ama bayanlar iPhone aşığı nedense
4 yılldr kullanıyorum en ıyısı sanırım benım ıcın oyle yanıı :))
Ben 2 tane kullanıyorum, seviyorum.
İş anlamında oldukça klas ve kullanımı rahat bir telefon.
Burada herkes iphone kullanıyor valla kız erkek eşit gibi
İnsanlar tercih ediyor apwkrmfkrqoen özellikle marka takıntısı olan
Parasi olan herkeze yakişir buni sorun bile yapmayin