Nvidia sessizliğini bozuyor.. Siz hangi marka ekran kartı kullanıyorsunuz?

Nvidia sessizliğini bozuyor.. siz Hangi marka ekran kartı kullanıyorsunuz?





Geçtiğimiz birkaç ayı sessiz sedasız geçiren NVIDIA, uzun süren sükûnetini sağlam bir şekilde bozacak sebebi ise AMD’nin yeni Vega serisi ekran kartları. 1070 ve 1080 gibi yüksek seviye ekran kartlarıyla kafa kafaya olan Vega’ları, hem performans hem de fiyat olarak geçmek isteyen NVIDIA’nın yeni canavarı GTX 1070 Ti olacak. Amerika asıllı Videocardz isimli sitenin yaptığı habere göre, uzun zamandır planlanan 1070 Ti, performans bakımından GTX 1070 ve 1080’nin arasında yer alacak. Tüm bunların yanında yalnızca performansı ile değil, fiyatıyla da teknoloji tutkunlarını heyecanlandıracak Bunun nedeni ise, kuruluşundan bu yana fiyat/performans anlamında lider olan AMD’nin geçtiğimiz aylarda piyasaya sunduğu RX Vega 56’ya oranla daha yüksek performansta olup, Vega 56 ile aynı şekilde, 400 dolarlık fiyat etiketi ile gelecek olması.

GTX 1070 Ti gücünü; 8B GDDR5 belleklere, 2432 adet CUDA çekirdeğine borçlu. Yalnızca kâğıt üzerindeki verilerde bile GTX 1080’eyakın bir güçte olacağını söyleyebiliriz. NVIDIA’nın yeni, yüksek seviye, fiyat performans canavarının, en geç kasım ayında satışa sunulması bekleniyor.

NOT: OYUNLARLA İLGİLENMEYENLER SIRF YAZMIŞ OLMAK İÇİN VE (XPER) İÇİN KONUYA YAZMASINLAR LÜTFEN!.
Nvidia sessizliğini bozuyor.. Siz hangi marka ekran kartı kullanıyorsunuz?
Cevapla