Dünya emoji gününü kutlayan Apple'ın CEO'su Tim COOK, yeni emojileri twitter hesabından paylaştı. Toplamda 56 yeni emoji eklenecekmiş. Zombi ve patlayan kafayı emojilerim olarak ilan ettim. 😀Paylaşılan emojiler bunlar, içlerinde kullanacağınız emoji var mı?
Apple, yeni emojilerini duyurdu! Yıl sonuna doğru İos 11 ile gelecek olan yeni emojileri nasıl buldunuz?
Klasik bir apple politikası işte. Elin samsung firması ha bire özgürlükten bahsediyor harika donanımlar ve yaılımlar geliştiriyor ve bunu uyguluyor, bunlarda iki tane kıçı kırık emoji ile kullanıcılarıyla dalga geçiyor sanki çok önemli bir işi de başarmış gibi bunu duyuruyor. Bundan sonra kesinlikle apple kullanmıcam..
Neden şu lalet olası şeyleri cıkrmak ıcın yılsonunu beklıyolar 😡😡😡😡😡😡😡! Zaten bıcpk eksık var boyle gıderse 29462919273 yılında geniş tastamam vı emojılı telefonlarımız olur herşeu ıcın bızı beklemeye zorlamak zorundalarmı becereıksız aptalar
İphone ne zaman müşteri potansiyeli düşse büyük bir hareketle tekrar sahalara dönüyor ios 11 deli olacak zannımca samsung gibi heryıl binlerce çöp üretmiyor telefonu al 6 ay sonra yok pahasına elden cıkar
En İyi Cevaplar