Cep telefonu olmadığı zamanlar sadece ev telefonu olduğu zamanlar iletişim çok sağlıklıydı dostlarımız ile saatlerce telefonda konuşurduk telefon faturasının yüksek gelmesinden şikayet edilirdi bir gün öncesinden hatta gunler öncesinden randevulaşır buluşurduk şimdi ise en iyien kaliteli en hızlı iletişim ağına sahibiz ama iletişim kurmaktan yoksunuz aman kimse aramasın diye ya telefonu sessize alyıor ya da arayan numarayı açmıyoruz yabancı bir numara tarafından arandığımızda paniğe kapılıyoruz Cep Telefonu hayatımızın bir parçası ama iletişim kurmak dışında
Olmasa da sıkıntı yok, benim tanıdığım kişiler belli ve ne zaman nerde bulacağımı biliyorum hatta ailem bana daha erken telefon felan almak istemişlerdi ben istememiştim sonra merak ediyoruz felan dediler aldılar şu an varsa bu telefon onlar istediği için var
Cep telefonu ihtiyaç için ulasim haberleşme için lazim ama cep telefonsuz eskiden daha çok vakit gecirirdik arkadaşlarimizla ailemizle simdi bizim elimiz ayagimiz gibi oldu 😊
En İyi Cevaplar