Bill Gates'den sonra en zengin adam ama telefonu "kapaklı, tuşlu Nokia!" Zepzengin olduğunuzda kullanacağınız telefon ne olurdu?

Bill Gates'den sonra en zengin adam ama telefonu "kapaklı, tuşlu Nokia!" Zepzengin olduğunuzda kullanacağınız telefon ne olurdu?
İphone şirketinde dahi hisseleri bulunan Warren Buffett, harcama konusunda çok titiz. Halen akıllı telefona geçiş yapmamış. Aldığı bir şeyi 20 yıl kullanmayı çok severmiş.
Teknoloji tutkunları garibanlar görünüyor arkadaşlar. Cepte İphone varsa değerli gibi hissettiriyor insanlara sanırım.
Bill Gates'den sonra en zengin adam ama telefonu "kapaklı, tuşlu Nokia!" Zepzengin olduğunuzda kullanacağınız telefon ne olurdu?
Zengin olsanız teknoloji ile aranız nasıl olurdu?
Güncellemeler
+1 yıl
#Buffett! Kimliğimi getireyim, evlatlık al beni! 😣 Söz, akıllı telefon aldırmıcam.
Bill Gates'den sonra en zengin adam ama telefonu "kapaklı, tuşlu Nokia!" Zepzengin olduğunuzda kullanacağınız telefon ne olurdu?
Cevapla