
Sizce nasıl biri?
Sever misiniz?
Tanıyor musunuz?
#Reynmen
#ReynmenleSelfieÇekenMaviBayan
#ReynmenCandır

Olmadi fakat instagramda takip ediyorum. Seviyorum, farkli bir kisiligi var. Reynmen✋
Umarım olur.
Çok tatlı birisi cidden 😊
Severim çok iyi dogum gunun de kep alıp evine goturcem
Valla salak salak hareket yapanları bu ülke çok seviyor
Cevap
10Cevap
Evet ben bayadır tanıyorum seviyorum da ayrıca yakışıklı biri bence
o harika biri sanptan takip ediyorum anca bu ama enerjisi harika
Çatlak deli bişey özünde iyi biri gibi ama beni sıkmaya başladı modası geçiyor sanki
Olmadı ama seviyorum çok doğal bir insan
Olsa daha çok seversin 😊
Ne qonu baqımından tanırım kendisini.
Yüz yüze görüşme fırsatın oldu mu 😊
Yok ünlü fobim var.
Ergen kızların tanrıçası
Olmadı, olsun da istemem
Tanımıyorum, younow yayınlarına denk gelmiştim.
fırsat derken :D ne tanicam la o beni tanısın
Çok severim ben takipçisiyim
Tanırıöda çok küfrediyor be
Tanımıyorum denk gelmedim
İlk defa duydum.
Umrumda da değil.
Olmadı ama takip ediyorum
mühim bir şahsiyet değil.
Tanımıyorum kim bu şarkıcı mı
Randevu istedi vermedim
ayni yerde oturuyoz biktim goruyom hergun
Tanımıyorum
Reyn Candir ya çok severim
Komik biri ya..
Olmadı.
Tanimiyorumm.
Bizene axq
severim
Kardesi baldan tatlı
Tanışmıyoruz
Hamzayı seviyorum
Tanımıyorum
tanımıyorum
ne koni bakiminden
Aşığım yusufa 😢
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar