Dyson elektrikli süpürge makinesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Dyson V11


mükemmel bir süpürge.. imkanım olsa alırdım.. teyzemin var gittikçe kullanıyorum harika gerçekten ve ömürlük.
mutlaka iyidir de gereksiz pahalı bence. electrolux aldım 3'te 1'i fiyatına ve çok memnunum.
Çok kaliteli bir süpürge.
Gayet guzel
Cevap
7Cevap
kullanımı biraz zor beli ağrıtıyor ama emiş gücü iyi
Harika bir süpürge. ancak çok pahalı. aynı kalitede daha uygun elektroluks var öneririm. harika sonuç alıyorsunuz.
Benim kullandigim bir urun tavsiye edrim
Iyi değilmiş performans olarak öyle okudum ben ama🤔🤔
Bakalım anneye hediye düşünüyorum da merak ettim.
Kaliteli bir marka olduğunu biliyorum.
Araştırdığım kadarıyla gayet kullanışlı görünüyor
Kullanmadım hiç bilmiyorum
Çok kaliteli parssıda kaliteli
Galaksi savaşlarında kullanılan lazer silahı gibi
Süpürge olduğunu düşünüyorum
Bilmiyorum kullanmadım
ilk defa duydum
Değişik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar