Güncellemeler
+1 yıl
Gncl
Genelde 50 filan şarj makinam olmadığı Zaman daha kısarım şarj uzun gitsin diye
yüzde 0 kör olcam şarj bitmesin diye :D :D
şarjım uzun gitsin diye gözlerimi rahatsız ettiği için en düşükte kullanıyorum
kasmaya gerek yok. parlak ortamda 100 ışıksız ortamlarda olabildiğince düşük
Cevap
9Cevap
gündüz görünmediği için hiç kısmam biterse biter şarzı..
Sabahları 0 da tutuyorum uyanamadığım için 😂 ama genel olarak 50
%100 göremiyorum dbdh gece %0 gözüme batıyor fhdj
% 100. Bidahami gelicegiz dunyaya
0 - 25 arası, fazlası gözümü alıyor.
En dibi görüyorum göz de önemli
30 35 gibi
%60 genelde
sıfır
otomatik benim ki
Sıfırda
15 😀
hadi bende 30 olsun
Otomatik benimde
Otomatik
%50 ;))
%50 ama gece %0
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar