Çok yüksek
Yüksek
Orta
Az
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Telefonumda orta fakat bilgisayarımda çok yüksekte kullanıyorum. Tabii bu durum ortamın ışık ayarına göre de değişebiliyor. Karanlıkta parlaklığı en düşükte kullanmayı tercih ediyorum.
Cevap
25Cevap
Çok yüksek tabi ki
Mümkün olduğunca az.
Belki film izlerken ya da güneşli yerde bakacaksam telefona parlaklığı yukseltirim
olabilecek en az... bu en az. bana iyi görünmesi anlamında. telefon için şarj, monitör içinse uzun ömür gibi düşünüyorum.
Her zaman az da hiç ortanın fazlası actigimi hatırlamıyorum
Normalde çok düşük fakat biri foto, nude atınca el feneri tutuyorum ekrana
@Veraecmel noldu
Orta iyidir hatta düşük güç moduna alınca daha da az
Çok yüksek yapmam gözümü sızlatıyor ve rahatsız edici orta seviyede kullanırım
zira aydınlıkları seviyorum net olmalı her şey gri siyah beyaz flu değil
Oyun oynarken yüksek, normal zamanda çok çok az ışıkla
Genelde bulunduğum konumun ışık alma durumuna göre değişir ancak otomatikte tutmuyorum kendim manuel ayarlıyorum fazla şarj yiyor yoksa.
Mavi ışık filtresini kullanıyorum hem PC de hem cepte renkli gozlulerin ışığa güneşe karşı hassasiyeti oluyor
Elektrik ücretleri artmasından dolayı çoğu esnaf bilgisayarını kapatıyor
Yüksek parlaklık hem telefonunuza hem gözünüze ciddi zararlar verir
Işıklı ortamda full, geceleri en düşük seviyede
Ortadan biraz daha az
Gündüz en yüksek parlaklık gece de en düşük
Orta kullaniyorum 👍
korneam yanacak kadar yüksek ışık.
Akşamsa az ve okuma modu açık.
Gece uyurken en düşük seviye gün içi yüksek
Göz sağlığım için orta parlaklık
ne az ne orta ikisinin ortası dsds
Alaca karanlık
parlak kullanırım
Telefon kötü olduğu için
Çok yüksek
Migren belası sağolsun
Orta
Ortada genelde
Düşük
PC full telefon otomatik
Orta
En dusuk
Orta parlak
Keyfime kalmış
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?