Hiç yanlışlıkla birisine mesaj attığınız ya da aradığınız oldu mu?

Ben bugün bir ilke imza atıp yanlışlıkla sınıftan bir çocuğu Whatsapp'tan görüntülü olarak aradım. Nasıl yaptığımı bende anlamadım 😂
Yalnız aradığımı fark ettiğim andaki aramayı iptal etmek için uğraştığım o saniyeler resmen ölüp ölüp dirildim. Çocuk kesin beni yanlış anladı ama artık yapacak bir şey yok 😄
Hiç yanlışlıkla birisine mesaj attığınız ya da aradığınız oldu mu?
Cevapla