Bana yardim edermisiniz nasill gecirmem lazim bu lekeleri?


o kullandığın spada kılıf. yüzeyinde boya tutmaz. sanırım bir kısmı tükenmez kalem lekesi. kolonya ile deneyebilirsin içindeki alkol çıkarabilir. olmazsa aseton ile dene
midem :( :( :(
cam temizlikçi ile,
kendini de deterjan ile...
1 ğünde büyük başarı.
Islak mendil ve tursille sil iyice.
pis pasaklı zevkine bakale sarı renkli sırıtıyo resmen
Cevap
14Cevap
Tırnaklarının arasıyla birlikte temizlersen çok iyi olucak be arkadaşım, duşa falan girin birlikte.
Parmağının ucunda bile kir var igrenc pislik. Baska kap alsan onuda batircan.
vay mk derde bak :D eczaneden gliserin al 1 çorba kaşığı gliserine 1 çay kaşığı karbonat karıştır. Bununla temizle
mezbahada mı kullandın telefonu ne yaptın
Aynısının siyahı var bende kir belli olmuyor :)
Asetonla sil geçer canım
5 yl ye kılıf alırsan olacağı bu
ya bebesi 20 ye aldm
Telefonu içine koy oldu bitti
O ellerlerimi yemek yapiyorsun
Cifle knk
Geciyormu canım ciddn ya
Geçer ya kalıcı bir lekeye benzemiyor :d
Asetonla sil
ıslak mendil
Geçmez at gittsin
Aseton ile sil
Elin güzelmiş :)
plastik mi bu
Evett yaa nasl gecer
soda ile sil
Dalgamu geciyorsb
Cidden geciyormh
ne dalgası soda ile sil
Beceriksizmisin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar