arkadaslar tuslu telefon a gectim cakma mi degil mi anlayamadim bir bakarsaniz sevinirim acaba. bu rengi var mi





bu telefonun çakması neden yapılır bilmiyorum. çakmaya benzemiyor. ben de tuşlu telefon kullanıyorum nokiadan başka marka kullanmadım
Neden olmasın menüsü falan çok mu saçma neden çakma olsun
sacmaligindan degil normal ekrani felan ayni bu telefonun modelyle rengi beni ikileme dusurdu cakma istemiyorum bozulur
Çakma olduğunu sanmıyorum. Belgesi vesaire yok mu
bilmiyorum ki babama sormam lazim o aldi hani cakma degildir dedim hani baktim. bu renk yok
Hımm kapak değişmiştir belkide problem olmaz 👍
Çakma olup olmaması neyi degistirecek. zaten sadece alo demek için kullanacaksın
cakmalar bir haftaya bozuluyor
Tuslu telefon gorunce bir garipsedim lan xjfkgkdb
uzgunum liseli olunca...
Cevap
3Cevap
Çakma değil ama türkiye telefonu değil
nerden anladin
Çakma telefonların isimleri asla orjinali ile yazılamaz. Arapça harfle var büyük ihtimal arabistandan gelmiştir
aynen
degil
cakma dimi
hayir
nerden anladim
anladin*
Mezun oldun mu
Bu renk olmaz.
dimi cakma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar