İos 10 uyandırmak için kaldır ve ios 10'a gelen yeni özellikler?

Sizce de ios 10'daki "uyandırmak için kaldır" özelliği harika olmamış mı? Bundan sonra hiç ekranı kilitleme tuşunu kullanmama gerek kalmayacağı için mutluyum 🙆🏽 Ana ekran tuşunu da assive touch sayesinde kullanmıyorum şimdi kilitleme tuşunu da kullanmama gerek kalmadı harika!
Ios 10'da memnun olmadığım tek şey bazı emojiler. Ne yazık ki bazı emojileri hiç hoş bulmadım ama zamanla alışırıö onlara da ne yapalım.
Sizlerin ios 10'da beğendiğiniz-beğenmediğiniz özellikler neler oldu?
Bir de ilginç bir özellik farkettiniz mi bu güncelleme de? Belki kaçırdığım bazı özellikler olmuştur...
İos 10 uyandırmak için kaldır ve ios 10'a gelen yeni özellikler?
Cevapla