Sizce de ios 10'daki "uyandırmak için kaldır" özelliği harika olmamış mı? Bundan sonra hiç ekranı kilitleme tuşunu kullanmama gerek kalmayacağı için mutluyum 🙆🏽 Ana ekran tuşunu da assive touch sayesinde kullanmıyorum şimdi kilitleme tuşunu da kullanmama gerek kalmadı harika!
Ios 10'da memnun olmadığım tek şey bazı emojiler. Ne yazık ki bazı emojileri hiç hoş bulmadım ama zamanla alışırıö onlara da ne yapalım.
Sizlerin ios 10'da beğendiğiniz-beğenmediğiniz özellikler neler oldu?
Bir de ilginç bir özellik farkettiniz mi bu güncelleme de? Belki kaçırdığım bazı özellikler olmuştur...
Ios 10'da memnun olmadığım tek şey bazı emojiler. Ne yazık ki bazı emojileri hiç hoş bulmadım ama zamanla alışırıö onlara da ne yapalım.
Sizlerin ios 10'da beğendiğiniz-beğenmediğiniz özellikler neler oldu?
Bir de ilginç bir özellik farkettiniz mi bu güncelleme de? Belki kaçırdığım bazı özellikler olmuştur...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar