Arkadaslar wifi baglantisi var ama erisim yok. Sadece 2 isik yaniyor modemde neden olabilir?

Yaklasik 20 gundur ayni sorun var. Ve ttneti yüzlerce kez aramamiza rağmen geri dönüş olmadi. Benim yapanilecegim bisey varsa yardmci olur musunuz lutfen?
Arkadaslar wifi baglantisi var ama erisim yok. Sadece 2 isik yaniyor modemde neden olabilir?
Cevapla