
Bir saat önce şarjdan aldım, virüs programı ile tarattım, teli kapatıp açtım ama hep dolu gösteriyor, fazla bir uygulama da yok sadece gördükleriniz var, ne yapmalıyım, batarya mı, tel mi bozuluyor.

%100 gösterip bitmiyosa sorun yapma şanslısın işte :P ya belli %100 gösteriyodur ama bitiyodur gene bitmesi gereken saatte sadece öyle gösteriyodur. hiç bitmedimü daha
Hala tam dolu gösteriyor, ve ben huzursuzum.
benim de öyle oluyor bazen, bataryayı çıkarıp takınca düzeliyor
Bu kendinden bataryalı. kapak yok arkada.
lumia mı, bilmiyorum başka yol
Sony xperia c4.
Ve garanti kapsamında hala.
oha lan adam sınırsız enerjiyi bulmuş haberimiz yok şimdi o telefon kaç milyar eder var ya
Eyvallah, sağol. ama ben memnun değilim bu durumdan. kötü bir şeyin habercisi bu bence
Cevap
1Cevap
Daha ne istiyon 😄
Bu bir arızanın sinyali, bu normal değil.
Boyle arizaya can kurban kardes. Senin yerinde olsam samsunga felan basvururum sinirsiz sarj buldum diye.
Saka bir yana bataryada sikinti olabilir.
Garantili, yani t. servise vermem mi gerekiyor.
Hala 100 💯 100 yaa :D kafayı yiyeceğim.
Garanti halleder kesinlikle.
Peki, teşekkürler :)
batarya değiş
Kendinden bataryalı, arkada kapak yok. tamirci halleder sanırım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar