Telefonumun şarjı kendiliğinden çok azalıyor, ne yapmalıyım?

Merhabalar benim telefonumda arıza mi var bilmiyorum ama telefonum daha yeni ve orijinal şarjı kendiliğinden çok azalmaya başladı telefonum aşırı ısınma da var cayır cayır yanıyor hep telefon kabı yok hep çok fazla yere çarpıp düşürdüm hasar mi aldı? telefonumu garantiye verirsem çok fazla para alırlar mı rastgele telefoncuya veremem bataryası orijinal ne yapmalıyım

Telefonumun şarjı kendiliğinden çok azalıyor, ne yapmalıyım?
Cevapla