Nicola Tesla yaşasaydı dünya yok olurdu şimdiye kadar. Sizce nasıl olurdu?

Kablosuz elektriği bulacaktı. Destek sağlanmadığı ve ömrü yetmediği için bulamadı. Kablosuz elektrik olsaydı biri bu dünyayı bir gün patlatırdı. Çünkü teknoloji akıl almaz bir şekilde gelişirdi.
Nicola Tesla yaşasaydı dünya yok olurdu şimdiye kadar. Sizce nasıl olurdu?
Cevapla