Teknoloji olmazdı ilim bilim belli bir seviyede kalırdı çoğu hastalığın çaresi olmazdı elektrik demek enerji demek günümüzde her alanda ilerleme sağlayan ve bağımlı olunan kaynaktır mr cihazından tutun da elimizde ki telefona kadar bu kaynağa ihtiyaç var daha bunun gibi bir çok örnek verilebilir kısacası elektrik olmasa gelişme dururdu
Her şey çok daha doğal olurdu. Elimizdeki her şeyin kıymetini fazlasıyla anlardık ve insanlar daha iyi olurdu. Çünkü teknolojinin gelişmesiyle insanlarda stres , depresyon ve tatminsizlik duyguları artmaya başladı. Ben isterdim ki 80 li yıllarda yaşayayım.. Elektrik vardı belki ama çoğu şeye ulaşması daha zordu ve insanların küçük küçük hayalleri vardı , her şeyin kıymeti daha çok anlaşılıyordu. Of yaaa ben niye böyle bir devre denk geldim ki :(((((
Çok daha huzurlu olurdu kesinlikle, göz hastalıkları olmazdı. İnsanlarla daha iç içe olurduk bikere. Saatlerce oturup telefonlara bakmak yerine, aileyle oturup sohbet etmiş olurduk. En çok da bunu severdim sanırım.
Evet ama kötü yönleride çok fazla olurdu örneğin bir suçu tespit etmek daha zor olduğundan suç, cinayet, hırsızlık, vs daha fazla olurdu fakat teknoloji sayesinde bunlar hızlıca tespit edilebiliyor. Yani elektiriğin bulunmasının kötü birşey olduğnu düşünüyorum sadece yanlış kullanıldığını düşünüyorum.
Teknoloji olmazdı ve teknoloji olmazsa kötü olurdu mesela bir bilgiyi hemen bulamazdık uzaktaki biri ile konuşamazdık vb. Şeyler olurdu teknoloji insanların hayatını kolaylaştırıyor.
Eskiden de kötülükler yapılıyordu internet olmadığı iÇin bilinmiyordu ama şimdi herşey kısa sürede yayılıyor yani olmasaydı hala cahil bir toplum olacaktı