
Yahu adamın bir kaç videosunu izledim gece gece yatamıyorum nasıl bir canlı bu,ödüm bokuma karıştı :D

Bende bu yaz izledim 2-3 hafta boyunca hep sabah uyumak zorunda kaldım... İzleme cidden çünkü insanın piskolojisini cidden bozan şeyler bunlar ruh sağlığını etkiliyor. İlgini çekse de izleme
izledim artık bir kere , korkudan yatamıyorum zar zor gittim bir kahve yaptım onu yaparken bile arkamda bişi çıkıcak falan diye tırstım :D
İşte bendede öyle oluyor arada sırada geçen gün bende izledim.. Karanlık odalardan geçerken sanki orda bişey varmış gibi hissediyorum, yalnız kalınca sanki biri beni izliyormuş gibi hissediyordum önceden... Tamam izlediysen cidden devamını getirme... Ruhi Çenet'in yayınladığı şeyler gerçek çünkü hayal değil yani. Sonra piskoloğa gitmek zorunda kalırsın :/ :D
Hayal dediysem öyle hikaye falan kastettim
harbi onu niye hissediyoruz ya sanki yalnız değilmişiz biri bizi izliyormuş gibi hissediyoruz tabi bu arada oluyor , hatta çoğu insanda oluyor bunun nedeni ne
ya işte diyorum acayip etkiliyor psikolojiyi :D :( izledikten bir süre sonra yalnız kalınca belki o olaylar olcakmış, öyle şeyler karşımıza çıkcakmış sanıyor olabiliriz bence.. bide göremediğimiz varlıklardanda korkuyom ben o sırada :D Allahım :( izlemeyin izlettirmeyin 😦😦
Ben bayılıyorum izlemeye ya. Hiç korku felan da olmuyo sonuçta hayatımızın icinde olan şeyler. Bizim de başımıza gelebilir. Eneglleyemeyiz başımıza gelecek olan şeyleri..
Ben tüm videolarını izledim, hatta daha neler neler izledim.
Tık yok ama, sorun sende Ruh-"i ÇEN"-ET' de değil.
Resme bakınca sesiyle beraber düşünenler bilinmeyenler, gizlenenler, saklananlar, yenikeşvedilmiş olanlar haha:D
adam nasıl bir psikopat çözemedim :D
Cevap
6Cevap
Bu adamdan neden herkes korkuyor. Ben bütün videolarını izledim nerdeyse. Hiçte korkmuyorum ben mi anormalim siz mi anlamadım.
Zamanında ben de izledim ama korkudan uyuyamazlık etmedim :D
Korkutucu değilde sanki ürpertici izledikten sonra biraz afallıyorum ben
ilk başlarda öyle tepkiler vermen normal. o videoları hazırlarken bende ürküyorum
Cok karizma ya... d. d farklı bR tarzı var
Dün kardeşim seyrediyordu. Saçma sapan şeyler ya.
izleme korkuyosan orkunu izle o komik versiyonu :D
cok sacma vıdeolar bence
Elisa olayını izledin mi 😄
haha :D. yok lan korkma
Bence bidaha izleme jsndlfldş
Ahah
Abartmayınız
İzledinmi daha önce videolarını?
İzlemesem yorum yapar mıyım? 😄
Tanımadığım için yaparsın.
Bundan da korkuyorsan korku filmi izlediğini düşünemiyorum bile..
o zaman hayal et.
Bende çok etkileniyorum :/
Ozaman uyumak izleme bidaha
Kültürlen.
Abartma. :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar