TELEFONUM ŞARJI %90 dayken bile kapanıyor ne yapmam lazım?

Telefonum iphone 6 şarjım %90dayken bile kapnıyor birdaha açmaya çalıştığımda da şarjı yok diyor sonra da yarım saat sonra açabiliyorum ya da şarja takınca açılıyordu daha 4-5 aylık telefon bataryasının bozulacagını dusunmuyorum cunku geceleri şarjda bırakmıyorum %100 yapıp yatıyorum genelde sabahta aynı duruor zten şarjım acaba guncellemeden mi boyle oluyor ne olabilir ki?
TELEFONUM ŞARJI %90 dayken bile kapanıyor ne yapmam lazım?
Cevapla