Yol tutuş efsanesi focus yol tutmakta neden bu kadar zorlanıyor? yol tutuşunun efsane olması fiyasko mu?

2009 Model focusum var şundan

tdci.. arkadaştada volvo s.60 1.6 d var sedan ikimizinki de.. motor gücü 110 h. p civarı.. limitleri zorlayalım, biraz deneme yapalım dedik.. onun kadar iyi viraja girmem mümkün değil lakin deneyince kayacak gibi kaza yapma tehlikesi var gibi..üstelikte çok performanslı dediler s.60 d sanki daha atak..
Yol tutuş efsanesi focus yol tutmakta neden bu kadar zorlanıyor? yol tutuşunun efsane olması fiyasko mu?
Cevapla