Her gün yaklaşık 10 saat pc başındayım gözlerım kızarıyor hep
Kurtulmak ıstıyorum ama kurtulamıyorum. Naparak uzaklaşabılırım bu asosyal dunyadan?
Kurtulmak ıstıyorum ama kurtulamıyorum. Naparak uzaklaşabılırım bu asosyal dunyadan?
Benim abimde öyleydi ta ki Üniveriste başladı okul dönemi vizelerde şemsiye yüzünden kurtuldu yazları aynı ama olsun buda iyidir kendine uğraş bul işte :D
kıtap okusam diyoru mbazen ama off off.
Ya yok onuda denedi olmadı online oyunların hepsini oynadı birini siliyordu diğerine geçiyordu şu an 21 yaşında ama hala bağımlı yazları öyle çokta dert etme yani elbet karşına seni ondan koparacak şeyler çıkar sende kurtulursun bu türkiyede çoğu kişide var artık sasamiyorum.
İnşalalh ya :) keşke keşke keşke :)
Gözlerde bozulma ve sulanma ve beynin yorulur zararları bunlar fazla başında durmamalısın
cok yanlis yoldasin. Vizyonunu degistireceksin. Disari cikip dolas arkadaslarini ara gorusun
Dükkanda oturuyorum canım sıkılıyor bazen genel de iş de olmuyor
gözlerin bozulur kıl dönmesi olabilirsin ve hareketsizliten dolayı ölebilirsin.
öldü https://www.youtube.com/watch?v=lEsy09DwJfw
öldü www.chip.com.tr/.../...i-pc-basinda-oldu_3321.html
öldü www.milliyet.com.tr/.../
öldü www.mynet.com/.../40-saat-oyun-oynayan-genc-oldu-641799-1
sende ölmek istemiyorsan akıllı kullan bilgisayarı
Cevap
2Cevap
dışarıda gez diyecemde avmlerde gezmekte boş iş o yüzden devam :D
Bağımlı olmadıkça sorun değil..
bagımlı gibiyim
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar