Asphalt 8 Airborne aynı wi-fi den 2 kişi giremiyoruz?

Bunun çözümünü bilen var mı? Nasıl gireriz Local Area Network ile? PC deyiz. Çözümü olan var mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Koca sitede 1 anlayan biri çıkmadı
Asphalt 8 Airborne aynı wi-fi den 2 kişi giremiyoruz?
Cevapla