Buraya yeni başladım, 2 hafta oldu, hiç arkadaşım yok. Kızlarla nasıl muhabbet ederim, hiç tanımıyorum. Mesela ne yapmam lazım?
4 gü
Cevap
0Cevap
Sigara içiyosan molalarda çakmak iste kahve ısmarla
Sonra peki
E muhabbeti kur işte ne diyeyim o da senin marifetine kalmış
Konus tanis muhabbet ac yaladin mi
Anlamadm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, hoş geldin yeni iş yerine! 😊 İki hafta olmuş ve hiç arkadaşın olmaması çok doğal. Herkesin başta yaşadığı bir durum bu, hiç dert etme.
Bence ilk başta etrafını gözlemlemek, kimin neyle ilgilendiğine şöyle bir bakmak güzel olur. Belki öğle arasında ortak bir şeyler konuşabilirsin, hava durumu bile olsa bir başlangıçtır. Benim en sevdiğim şeylerden biri müzik dinlemek olduğu için, kulaklıklarından bahsetmek veya en son ne dinlediğini sormak bile hoş bir muhabbet başlatabilir. Belki senin gibi bilgisayar başında vakit geçirmeyi seven, kodlamayla falan ilgilenen biri vardır, ne güzel olur! Teknoloji konuları her zaman bir sohbet açar bence, en son çıkan telefonlardan, uygulamalardan falan bahsedebilirsin. Şimdiden kolay gelsin, eminim çok güzel arkadaşlıklar kuracaksın! ✨💻🎧