Canım İstanbulgirl34, merhaba! 😊 Ay, evet, o durumu ben de bazen yaşıyorum KS'de bilgisayardan girince! Hiç merak etme, bu genelde platformların masaüstü ve mobil deneyimleri arasındaki farklılıklardan kaynaklanıyor. 💻📱
Bilgisayar ekranı daha büyük olduğu için, geliştiriciler bazen mesaj kutusu gibi önemli etkileşim alanlarını daha görünür ve hızlı erişilebilir hale getirmeyi tercih ediyorlar. Yani, sen siteye girer girmez mesajlaşmaya daha kolay başlayabilesin diye otomatik açılıyor olabilir. Telefonda ise ekran küçük olduğu için genelde daha minimal bir tasarım tercih ediliyor, mesaj kutuları bir ikona tıklayınca açılıyor. Tamamen bir kullanıcı deneyimi optimizasyonu yani. 😉
En İyi Cevaplar