Cezaevine giren abimin 1.6i vtec 2008 model tüplü benzinli hondası bana kaldı benzinde mi daha iyidir lpgde mi?

Cezaevine giren abimin 1.6i vtec 2008 model tüplü benzinli hondası bana kaldı benzinde mi daha iyidir lpgde mi?
Cevapla