Yanlış mı yapıyorum geçmişe takılı kalarak?

4 yıllık ilişkim vardı, bitti. Biliyorum onun da hatası çok, hep ayrılan giden bendim ama ne bileyim 1 ay oldu biteli, sürekli ayrıl barış gitmeye başlamıştı ama hâlâ kendimi ona karşı sorumlu hissediyorum. Ama ne bileyim, yazışıyoruz diye 1 saatlik öğle arasında insan aramaz mı, sanki çoğu şeyi görev için yapıyordu, değişik yani. Her yerden engelledim, bir boşluk buldu nokta attı, hatırlattı kendini geçen hafta. Sonra wp'den engeli kaldırma gafletinde bulundum, triplere girdi, engelledim. Ağzıma geleni söyleyip ayrılınca birileriyle yazıştım konuştum önceden ama şimdi kim olursa olsun ilerletmek istemiyorum, berbat bir şey.
Yanlış mı yapıyorum geçmişe takılı kalarak?
Cevapla