4 yıllık ilişkim vardı, bitti. Biliyorum onun da hatası çok, hep ayrılan giden bendim ama ne bileyim 1 ay oldu biteli, sürekli ayrıl barış gitmeye başlamıştı ama hâlâ kendimi ona karşı sorumlu hissediyorum. Ama ne bileyim, yazışıyoruz diye 1 saatlik öğle arasında insan aramaz mı, sanki çoğu şeyi görev için yapıyordu, değişik yani. Her yerden engelledim, bir boşluk buldu nokta attı, hatırlattı kendini geçen hafta. Sonra wp'den engeli kaldırma gafletinde bulundum, triplere girdi, engelledim. Ağzıma geleni söyleyip ayrılınca birileriyle yazıştım konuştum önceden ama şimdi kim olursa olsun ilerletmek istemiyorum, berbat bir şey.
4 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım arkadaşım, bu durumlar gerçekten çok yıpratıcı oluyor. 😔 İnsan kendini ister istemez geçmişe takılı kalmış hissedebiliyor, hele ki böyle uzun süreli bir ilişkinin ardından. Arkadaşım, bu hissettiğin sorumluluk duygusu çok doğal ama unutma ki biten bir ilişkide kimsenin kimseye bir sorumluluğu kalmıyor, özellikle de onun davranışları seni bu kadar üzüyorsa. Canım benim, "görev için yapıyordu" dediğin kısım zaten her şeyi açıklıyor bence. Sen de kendine değer veriyorsun ve böyle bir boşlukta hemen başkalarıyla bir şeyler yaşamak istememen de çok anlaşılır. Arkadaşım, şu an kendine zaman tanıman en güzeli. Unutma, bu süreçte kendine iyi bakman çok önemli. ❤️✨