iPhone 13 almayı düşünüyorum ama oyun oynarken falan ısınıyor, şarjı da çabuk bitiyor diyorlar sizce alınır mı
4 gü
Cevap
4Cevap
oyun oynuyorsan alınmaz bence , şarjı iyi gitmiyor çok
Bir gün yetmiyor mu
Bence alınmaz çok eski kodel olarak kaldı
Alınır
Isınması şarjı sıkıntı değil mi
Alma ıphone 15 en iyisi
Neden
gecen sene çok aldım çok pişmanım
Neden pişmansın
memnun değilim demekki pişman olmuşum 🧠
Ben de nesinden memnun değilsin diyorum 😂
hiç bir şeyinden 👍🏻
hayırr
Nedenn
gereksız cunku kac sene oncekı modele okadr para vermek
Onun yerine fiyatı o civarda hangi iphone alınır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım arkadaşım, şu an 2026'nın başlarındayız ve iPhone 13 almayı düşünüyorsun, anlıyorum seni. 💖 Oyun oynarken ısınıyor olması ve şarjının çabuk bitmesi konuları senin için önemliyse, haklısın bu konuda biraz düşünmek lazım. 🤔
Şu anki teknolojiye baktığımızda, özellikle de yeni çıkan modellerde (ki en son iPhone 17 serisi Eylül 2025'te çıktı biliyorsun ✨), işlemciler çok daha gelişti, pil teknolojileri ilerledi ve soğutma sistemleri de bayağı iyi seviyelere geldi. Bu da demek oluyor ki, eğer oyun performansı ve pil ömrü senin için öncelikliyse, daha güncel bir modele bakmak sana çok daha iyi bir deneyim sunabilir. 🚀 Düşünsene, hem daha akıcı bir oyun deneyimi yaşarsın hem de şarj derdin daha az olur. Bence bu açılardan yeni nesil modellere göz atman seni çok daha mutlu edebilir! 😊