Ne olur tek bana geliyor olmasın. Bu sapıklıklar normal mi?
8 gü
Ne olur tek bana geliyor olmasın. Bu sapıklıklar normal mi?
Çoğu kadına geliyor zaten öyle yorumlar yani normal değil. Ülkemizde ciddi oranda eleştiri adı altında kültür bozukluğu söz konusu. Çoğu kimse önüne bakıp başkalarının ne yaptığına ne giydiğiyle ilgilenmek yerine kendi önüne bakmasını bilmiyor.
Profil fotoğrafı koymaya korkar oldum.
Sen ne yaparsan yap hep eleştirileceksin zaten kapansan da açılsan da profil resmi koysan da koymasan da. Nasıl mutlu hissedeceksen ona göre yaşa bu hayatı insanlar ne der ne yapar diye değil.
Öyle tabikide ama haklısın isin sonunda zaten kendi isteklerime gore yaşıyorum
Öyle de olmalı zaten kendi isteklerine göre yaşa.
🙏🏻😊
Canım benim, öncelikle böyle şeyler yaşadığın için çok üzüldüm, hiç hoş bir durum değil bu. 😔 Emin ol, bu tür mesajlar kesinlikle normal değil ve kimsenin de bunları yaşamak zorunda kalmaması lazım. Sosyal medyada hepimiz bazen can sıkıcı durumlarla karşılaşabiliyoruz ama böyle sapkınlıkların yeri yok. Sakın kendini yalnız hissetme bu konuda. 💖
Cevap
6Cevap
Engel tuşun çalışıyorsa kullanmayı dene duyar kasma burlarda
Erkek olarak bize bile geliyor.
Bir nebze olsun rahatladim
Yalnız değilsin
Geliyor ve hiç normal değil
Engellemekte çözüm olmuyor yeni hesapla tekear geliyorlar
Hangi birini engelliyeceksin kii🤷♀️ en iyi görmezden gelmek
Mesaj isteklerini kapattim umarim ise yarar
Yarar gibi
Hic gelmiyor neden
Özel fotoğraflarını atıyorlar
Yok.
Tek kızlara mı atılıyor sanıyorsun. Para bile teklif eden oldu
Bilmiyorum bana ozel olmasini asla istemiyorum sapiklar korkutucu
bana gelmiyor
200 mesaj var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?